راه‌اندازی بخش اورژانس بیمارستان محک

قدس گفت: اورژانس بیمارستان محک با توجه به نگاه جهان شمول هیئت امنای این بیمارستان احداث و راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛ سعیده قدس بنیانگذار بیمارستان محک در نشست خبری این بیمارستان با اشاره به دل مشغولی بیمارستان محک در خصوص کمک به خانواده‌های کودکان مبتلا به سرطان در ابتدای کار خود گفت: در بیمارستان خیریه محک کودکان مبتلا به سرطان از آخرین روش‌های درمانی و داروها استفاده می‌کنند تعدادی از این بیماران نجات پیدا می‌کنند و به مراحل دیگر زندگی خود چون دانشجویی و ازدواج ادامه می‌دهند بهترین نمونه این افراد، کیانا شریفی است.
 
وی افزود: روز 7 دی که تولد کیانا شریفی، یکی از نجات یافتگان از بیماری سرطان است به نام، روز بهبود یافتگان از این بیماری نامگذاری شد این نامگذاری سرطان را به عنوان پایان زندگی فرد نشان نمی‌دهند. 

بنیانگذار بیمارستان محک با اشاره به نگاه جهان شمول هیئت امنای این بیمارستان اظهار داشت: هیئت امنای بیمارستان محک به دلیل نگاه جهان شمولی که به اطراف خود دارند بخش اورژانسی را برای کودکانی که در اطراف این بیمارستان به هر دلیل دچار بیماری یا‌ آسیب دیدگی می‌شوند راه‌اندازی کرده است. 

قدس، ادامه داد: توسعه سرویس‌های خدماتی در بیماستان‌های مردم نهادی چون محک به معنای ثروتمند شدن این بیمارستانها نیست اینگونه بیمارستانها به جای گرفتن کمک مالی از دولت از کمک‌های مردمی بهر‌ه می‌برند بیمارستانی چون محک 32 بیمارستان دانشگاهی را تحت حمایت و مدیریت خود دارد.



انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار