در مستند خط قرمز؛

اگر تقلب شود چه کار کنیم؟ / یک ادعای رسانه‌ای 46 روز قبل از انتخابات 88 / ماجرای ساختمان خیابان طاهری + فیلم

کوبیدن به طبل تقلب و اعلام پیروزی در اتاقکی در این ساختمان و در این کوچه اعلام پیروزی دروغین پیش از پایان انتخابات یک تکه از پازل فتنه ارتباط عامل داخلی فتنه با شبکه‌ها و حلقه‌های آمریکایی و انگلیسی که هدف تحریف شده نهاییشان براندازی نظام بود، حالا به قدری به هم نزدیک شده بود که دیگر تفاوتی بین حرف آن‌ها و خبیث‌ترین و قدیمی‌ترین دشمنان ایران اسلامی دیده نمی‌شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران، "حماسه‌ 9 دی" تجلی فریادهای ملتی بود که ۸ ماه سخت و پر از فتنه و توطئه را تحمل کردند و ۸ ماه دندان به جگر گذاشته و شاهد انواع دسیسه‌ها، توطئه‌ها و بی‌حرمتی‌ها از سوی دشمنان این آب و خاک بودند.

خروش ملت در چهارشنبه ۹ دی ماه ۸۸، قیامی برای پاک کردن لکه سیاه فتنه دشمنان بود، یک حضور بی‌دعوت اما سرشار از بصیرت  اقیانوس ملت باطل‌السحر، فتنه‌ای بزرگ شد، فتنه‌ای که روزهای پیش از شروع انتخابات طرح ریزی شده  و امواج مسمومش را شبکه‌های ضد انقلاب به داخل کشور می‌فرستادند.

در این گزارش  به کارشکنی‌های رسانه‌های بیگانه  و معاندین نظام در پروسه انتخابات88 پرداختیم که در این فرصت به وجود آمده بیکار ننشستند و بر طبل تقلب می‌کوبیدند اما،حقیقت ماجرا چیز دیگری بود....

کارشکنی‌های رسانه‌های بیگانه در انتخابات 88

یکی از مجریان شبکه‌های خارجی در پروسه انتخابات 88 می‌گوید: 46 روز مانده به انتخابات ریاست جمهوری در ایران دست‌ها بر سر سلامت انتخابات یازدهم بالا گرفته، مهدی کروبی و میرحسین موسوی دو نامزد احتمالی اصلاح طلبان از نگرانی خود در مورد سلامت انتخابات می‌گویند.

در این راستا همچنین یکی از معاندان نظام می‌گوید: اگر در انتخابات  تقلب شود چه اتفاقی خواهد افتاد؟ اگر باز آن شیوه‌های قدیمی را بنویسیم و بخوانیم تکرار شود چه؟ ذهن‌های توطئه و تشویش واقعی رخ می‌دهد.

کوبیدن به طبل تقلب و اعلام پیروزی در اتاقکی در این ساختمان و در این کوچه اعلام پیروزی دروغین پیش از پایان انتخابات یک تکه از پازل فتنه ارتباط عامل داخلی فتنه با شبکه‌ها و حلقه‌های آمریکایی و انگلیسی که هدف تحریف شده نهاییشان براندازی نظام بود، حالا به قدری به هم نزدیک شده بود که دیگر تفاوتی بین حرف آن‌ها و خبیث‌ترین و قدیمی‌ترین دشمنان ایران اسلامی دیده نمی‌شد.

با همین سرعت این شبکه‌ها بیانیه‌های عوامل داخلی فتنه و دستورالعمل‌های براندازانه را یکی پس از دیگری در برهه‌های مختلف زمان در خیابان‌های پایتخت اجرایی می‌کردند، یک روز اهانت به تصویر امام راحل، یک روز اهانت به آرمان‌هایش و سردادن شعارهایی که در سرزمین‌های اشغالی طراحی شده، همین اتفاقات و عدم مرزبندی با دشمن چنان دشمن را جری کرده بود که دیگر حمایت‌های پشت پرده را صریحا از شبکه‌های ماهواره‌ای اعلام می‌کردند تا شاهد یک جنگ احزاب علیه کشور باشیم. 


از رژیم جعلی صهیونیستی کودک کش تا اوباما و نازل‌ترین شبکه‌های لس آنجلسی، سلطنت طلب‌ها و منافقین همه دشمنان قسم خورده جمع شدند تا به خیال خود ضربه نهایی را در روز مقدس عاشورا وارد کنند.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم جعلی صهیونیستی در بحبوحه انتخابات 88، گفت: امروز جهان با ایران که مدافع آزادی  است همدردی می‌کند.

همچنین "شیمون پرز" رئیس جمهور این رژیم جعلی می‌گوید: اجازه دهید جوانان ایرانی صدایشان را برای آزادی و موضع مثبت جهان بلند کنند و اجازه دهید زنان ایرانی صدایشان را بلند کنند، من واقعا نمی‌دانم کدامیک از این دو زود‌تر از بین خواهند رفت؛ برنامه غنی سازی یا نظام آن‌ها، اما امیدوارم نظام جمهوری اسلامی ایران زود‌تر از بین برود.

"مک کین" سناتور ارشد جمهوری‌خواه آمریکا در گفتگو با شبکه "ان بی‌سی" آمریکا گفته بود: ضروری است که ما اخلاقا از مردم ایران که در کشاکش دستیابی به یک دموکراسی آزاد جامعه‌ای باز و برخوردار از انتخاباتی عادلانه هستند حمایت کنیم.

معاندین نظام نیز در این فرصت به وجود آمده بیکار ننشستند و حامی فتنه‌گران شدند، یکی از این افراد اعلام می‌کند که: جنبش سبز و این نماد سبز مرز و استثناء ندارد و اینکه  تو سلطنت‌طلب و من جمهوری‌خواه باشم وجود ندارد، فعلا سنبل مبارزات مردم‌اند، بنابراین تمام کوشش ما این باید باشد که جامعه بین‌المللی به سهم خودش بتواند حمایت خود را از خواسته عمومی مردم ایران ابراز کند.

مسعود رجوی سرکرده گروهک منافقین نیز می‌گوید: تمام نیروی خود را گذاشتیم و از سهم اشرف هم کم کردیم تا همه چیز برای قیام فراهم شود.

اوباما رئیس جمهور آمریکا نیز اعلام کرد: موسوی به منشاء الهام بخش آن دسته از هموطنان خودش تبدیل شده که خواهان گشایش به سوی غرب هستند.

یکی دیگر از مجریان شبکه‌های خارجی نیز پیش بینی روزنامه واشنگتن تایمز را اینگونه مطرح می‌کند: امروز جمهوری اسلامی ایران همزمان با عاشورا با یک طوفان تمام عیار روبرو خواهد بود.

این تکاپوی مذبوحانه و همراهی سران فتنه و بیانیه‌هایشان موجب شد تا آنچه که نباید صورت می‌گرفت، در روز عزای سید و سالار شهیدان رخ دهد، بار دیگر آشوب و کودتا علیه قانون و البته این‌بار بی‌پرده‌تر و شدید‌تر مقدسات و حرمت ملت مورد اهانت قرار گرفت.

با شکسته شدن این خط قرمز اینجا دیگر غرور عاشورایی و حسینی ملت به جوش می‌آید، این‌بار خود مستقیما وارد عمل می‌شوند و دست به حرکتی انقلابی می‌زنند، در تهران و شهرستان‌ها ملت همیشه بیدار بغض خود از فتنه‌گر و فتنه‌جو را باز کرده و خط قرمز‌هایشان را فریاد می‌زنند.

 اما نکته مهم دیگری که در سال ۸۸ نباید از آن بی‌تفاوت گذشت، بصیرت برخی چهره‌های سیاسی است که اگر به آن توجهی بیشتر می‌شد، شاید کمتر شاهد حمله به حقوق قرمز نظام می‌شدیم و حالا یادآور این خط قرمز از زبان مردم و البته مسئولین در قاب تصویر می‌تواند راهگشای مسیر پیش رو باشد.

 فتنه 88 سبب شناخته شدن معاندین و فتنه گران داخلی شد

فتنه 88 با تمام حواشی و تلخی‌هایی که برای نظام اسلامی و مردم ایران به همراه داشت، از سویی سبب و از سوی دیگر، روح تازه‌ای به ادامه انقلاب اسلامی دمید و مردم بصیر ایران در یوم الله نهم دی، به همه مسوولان نظام و سران استکبار فهماندند که همواره در صحنه حاضر بوده و در مواقع لزوم با توجه به اوامر ولی فقیه برای ادامه انقلاب حاضر به جانفشانی هستند.


آنچه  که موجب تاثیرگذاری "یوم‌الله 9 دی" می‌شود، فهم مسوولان سه قوه و کشورهای بیگانه از مردمی بودن انقلاب و نظام است و مردم ایران نشان دادند احساس مسئوليت حضور در صحنه را به درستی درک کرده و وارد صحنه می‌شوند.

در پی خلق عظیم  "حماسه 9 دی" ملت همیشه بیدار و پافشاری مسئولین کشورمان بر خطوط قرمز نظام جمهوری اسلامی، با برخی از مسئولین و فعالان سیاسی نظام مصاحبه‌ای داشتیم که از نظرتان می‌گذرد.

"محمدجواد لاریجانی" دبیر ستاد حقوق بشر: فتنه 88 در واقع حکایت از یک توطئه بزرگ و یک کودتایی علیه نظام مدنی ما بود که یک سر آن در بیرون مرز‌ها و سر دیگرش در داخل مرز‌ها بود که ماهیت نظام را هدف قرار داده بود، باید نسبت به توطئه‌هایی که ماهیت نظام را هدف قرار می‌دهند حساس باشیم.

"محمد فرهادی" وزیر علوم: کسانی که در  مسیر فتنه  قرار داشتند بر تفرقه و لجام گسیختگی دامن زدند و به نظام و انقلاب اسلامی ضربه وارد کردند، همین حکومت اسلامی خط قرمز نظام است.

غلامرضا مصباحی مقدم نماینده مجلس: فتنه ۸۸  ما را دچار تحریم‌های شدید کرد، بیگانگان از این فتنه سوء استفاده کردند و در اینئ مسیر به دنبال ضربه‌  زدن به نظام بودند.

کاظم جلالی رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس: فتنه 88  یک برنامه‌ریزی هدایت شده  از ناحیه برخی از قدرت‌های فرامنطقه‌ای و منطقه‌ای با یک جریان رسانه‌ای بود.

محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی : مشخص بود که به بهانه انتخابات قرار است یک نوع براندازی انجام شود، بنابراین حرکتی که با هدف براندازی انجام شود، آشکار است که جزء خط قرمزهای نظام است.

معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست: هرکسی که بخواهد با ارزش‌های اصیل انقلاب ما مقابله کند، حتما  خط قرمز ما را در بر می‌گیرد.

حجت‌السلام والمسلمین محسنی اژه‌ای معاون اول قوه قضائیه: جریان فتنه با اصل نظام جمهوری اسلامی منافات داشت و کسانی از روی غفلت و کسانی مغرض در داخل و خارج از کشور بنا داشتند که با نظام دربیفتند. طبیعی این بود که همه یاران صدیق انقلاب با هوشیاری و بصیرت کامل در مقابل این جریان ایستادند و آن را افشا کردند.

حجت‌السلام والمسلمین تقوی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه : فتنه یک حرکت بیگانه بود که با بیگانه ارتباط داشت و برای براندازی نظام آمده بود و هیچ نظامی براندازی را تحمل نمی‌کند و حتما این برانداز باید خط قرمز ما باشد.

علی جنتی وزیر ارشاد: فتنه خط قرمز نظام است و کاملا روشن است که حادثه ۸۸ با عوامل وابسته به بیگانه و رهنمودهای خارج دست به اقداماتی زدند که ما از آن به عنوان فتنه یاد می‌کنیم، نباید از فتنه‌گران چه در دستگاه‌های دولتی و چه در سایر مراکز مهم کشور که مرکز تصمیم گیری است، استفاده کرد.

بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: فتنه‌ای که آمریکایی‌ها، صهیونیست‌ها و شبکه‌های همکار با مجموعه آمریکا در خارج از کشور از تجربه انقلاب‌های مخملی در منطقه داشتند، این محاسبه را داشتند که می‌توانند در ایران اقدامشان را دوباره تکرار کنند.

شریعتمداری روزنامه نگار: فتنه خط قرمز نظام است، چرا که می‌بینیم گروه‌های مختلف با دیدگاه‌های متفاوت از سلطنت طلبان، وهابی‌ها، ریگی‌ها، مارکسیست‌ها و منافقین جمع می‌شوند و دست به توطئه می‌زنند.

رفیق دوست یک فعال سیاسی: حرکاتی که بعد از انتخابات ۸۸ رخ داد همه برنامه ریزی شده  و برای از بین بردن انقلاب طراحی شده بود که حماسه ۹ دی خط بطلانی بر همه آن فعالیت‌ها کشید.

حجت‌السلام والمسلمین پورمحمدی وزیر دادگستری: هرکسی که با دشمنان پیوند بخورد، طبیعی است که انقلاب روی خوش با آن‌ها نخواهد داشت و همیشه سر ستیز با آن‌ها داریم، متاسفانه در حوادث گذشته دیدیم عده‌ای با دشمنان پیوند خوردند، بنابراین نظام ما خط قرمزمان است.

قالیباف شهردار تهران: هر حرکتی که وحدت جامعه را برهم زند و چارچوب‌های نظام را بشکند و کشور را از یک حرکت مثبت رو به جلو به عقب برگرداند و در چارچوب اهداف دشمنان انقلاب پیش رود، طبیعتا خط قرمز ماست.

ولی‌الله سیف رئیس بانک مرکزی: انسجام در نظام موضوع مهم و جدی است و همه باید به سمت جهت گیری‌ و هدایت‌های رهبری حرکت کنیم تا هیچ طمعی برای دشمنان ایجاد نشود.

محمدرضا باهنر نایب رئیس مجلس شورای اسلامی: این فتنه با نیت‌های مختلف به وجود آمد و جمهوریت و اسلامیت نظام را زیر علامت سوال برد.

محمود دعایی روزنامه نگار: هر جریانی که منجر به صدمه زدن به نظام و انقلاب باشد، از نظر مردم فتنه است.

حجت‌السلام والمسلمین امامی کاشانی امام جمعه موقت تهران: اصل انقلاب و نظام در خطر قرار گرفته است، همین یک کلمه برای خطوط قرمز ما کفایت می‌کند.

علیرضا زاکانی نماینده مجلس: قانون شکنی و عبور از خطوط قرمز نظام و تضییع حق و حقوق مردم و پنجه به نظام ایران کشیدن در راستای اهداف فتنه‌گران بود.

علی اکبر ولایتی مشاور رهبری در امور بین‌المل: قانون اساسی اگر مورد حرمت شکنی قرار بگیرد و کسی خلاف قانون اساسی عمل کند، قابل پذیرش نیست و همچنین ایجاد آشوبی که منجر به قتل عده‌ای شود و کشورهای بیگانه را به طمع بیندازد، حتما یک امر نابخشودنی است.

حجت‌السلام والمسلمین موحدی کرمانی خطیب موقت نماز جمعه تهران: فتنه نقطه گمراهی است، افرادی که بصیرت ندارند در فتنه‌ها گمراه می‌شوند، این هشدار رهبری است که باید حواسمان را جمع کنیم تا گمراه نشویم.

حجت‌السلام والمسلمین فومنی یک فعال سیاسی: فتنه‌ای که در سال ۸۸ رخ داد کودتای سبزی بود که کودتاگران رنگی آن‌ را تنظیم کرده بودند ، اما این کودتا نابود شد به علت اینکه پشتوانه مردمی نداشت.

چمران رئیس شورای شهر تهران: اولویت اول ما نظام جمهوری اسلامی است که مکتب دین ، اعتقاد در آن است و این نظام ما ارزش اصلی و اولیه ماست و هرچیزی که این نظام را به خطر بیندازد برای ما خط قرمز است.

حجت‌السلام والمسلمین احمدخاتمی امام جمعه موقت تهران: فتنه خیانتی به  سرمایه نفیس بود که در طی سالیان اخیر در دنیا بی‌سابقه بود،  در یک انتخابات ۸۵ درصد از مردم شرکت کرده بودند ، این‌ها آبروی نظام را خدشه‌دار کردند.

میرزاده رئیس دانشگاه آزاد: انسجام نظام ما در اثر وحدت مردم و ارزش‌های نظام و رهبری توسط خط فتنه می‌توانست خدشه دار شود و به همین دلیل مردم برای پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی و حفظ انسجام خود در برابر ابرقدرت‌ها اتحاد خود را مجددا نشان دادند.

حجت‌السلام والمسلمین صدیقی: فتنه معنایش قانون شکنی و مقابله با نظام اسلامی، همصدا بودن با آمریکا، رژیم غاصب صهیونیستی و دشمن شاد کردن است.

واعظی وزیر ارتباطات: هر اقدامی که در راستای تخریب نظام و تضعیف آن باشد به هیچ وجه قابل قبول نیست و حتما باید به طور جد با آن برخورد کرد.

آل اسحاق رئیس اتاق بازرگانی: دشمن در جنگ به مرزهای زمینی حمله می‌کند، این فتنه حمله به همه کیان نظام بود، لذا حتما باید در مقابل هجمه دشمن، تهدید و فتنه ایستادگی کرد که این ایستادگی همواره و همیشه است.

صفارهرندی یک فعال سیاسی : موضوع بر سر مصالح نظام یک کشور و ملت است و کسی تردید ندارد که جریان فتنه به کشور خیانت کرد، بنابراین باید همه آن کسانی که مشربشان چنین بوده از قدرت به دور باشند.

اکنون ۵ سال از دی ماه ۸۸ می‌گذرد و ۹ دی روزی ماندگار در تاریخ شده  که فقط برچیده شدن فتنه سال ۸۸ نبود، ۹ دی به یک سرفصل اساسی در تاریخ انقلاب بدل گشته که معیار و شاخص برای سنجش رفتار سیاسیون در برهه‌های مختلف کشور است، آزمون سختی که کشور آن را پشت سر نهاد و بار دیگر اردوگاه متحد دشمنان را در جنگی پیچیده و حساس به زانو درآورد.



انتهای پیام/

برچسب ها: حضور ، اقیانوس ، ملت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۰:۵۹ ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
باور نمی کنید که محمودخان این همه رای داشته باشه.
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۰۲:۰۱ ۰۹ دی ۱۳۹۳
خداوند فتنه گران را رسوا کرد و رسواتر میکند،مرگ بر فتنه گران و درود بر ملت 9 دی که ابی روی اتش فتنه ریختند و اتش فتنه را خاموش کردن
آخرین اخبار