مستند "اندیشه‌های سیاه" / منطقه عملیاتی العظیم (2)

داعش نماینده هیچ دین و مذهبی نیست/ تأمین نیازهای رزمندگان عراقی/ عراق را گورستان داعش می‌کنیم

در این مستند به بررسی پیشروی ارتش عراق به سمت آزادسازی آمرلی و جنایات و اقدامات شنیع تروریست‌های تکفیری اشاره می‌شود.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ یکی از فرماندهان سپاه بدر در مستند "اندیشه‌های سیاه" که  از شبکه 2 سیما پخش شد، اظهار داشت:  با پایمردی دلاور مردان بدر و نیروهای مسلح، دشمن تلفات سنگینی داشته و آن‌ها چنین انتظاری نداشتند و به یاری خدا پیروزی به این مجموعه‌های مسلح و مفسد فی الارض به دست خواهد آمد و این روستاها بعد از "العظیم" (منطقه عملیاتی) واقع شده که پشت کوه‌های "حمرین" و رو به "آمرلی" بوده و پیشروی‌ها ادامه دارد.  
 
وی با برشمردن ویژگی‌های خاص جغرافیایی منطقه و شکست تروریست‌های تکفیری در العظیم تاکید کرد: در روستای "ام الگرای" به سمت "الصخره" مسیر حرکت تروریست‌ها مهار شده و خاکریزهایی برای مقابله با حملات آن‌ها ایجاد شده و آن‌ها شکست خورده‌اند.  
 
*داعش نماینده هیچ دین و مذهبی نیست
 

در ادامه مستند اندیشه‌های سیاه "علی محمد محمود" مسئول شناسایی لشکر 5 نیروی زمینی ارتش عراق گفت: داعش در لباس دینی و مسلمین وارد شده در صورتی که نماینده هیچ دین و مذهبی نیست.
 
وی افزود: داعش، "سنی"، "شیعه" و "ایزدی" را می‌کشد و ما دیدیم که در موصل چگونه دست به کشتار و جمایت زد و با فتوای مرجعیت مردم یکپارچه به دفاع برخواسته‌اند.  
 
*برچیدن داعش هدف نیروهای نظامی و مردمی


در ادامه این مستند "فرماندهی گروهان اطلاعات شناسایی لشکر 5 نیروی زمینی ارتش عراق" اظها داشت: ما با همکاری نیروهای نظامی و مردمی العظیم را پاکسازی کرده‌ایم و به سمت آمرلی پیش می‌رویم و تلاش نیروهای اطلاعاتی و مردمی این است که داعش برچیده شود.  
 

*داعش مزدور سعودی، قطر و آمریکا

در ادامه مستند اندیشه‌های سیاه رزمنده دیگر مبارزه با تروریست‌های تکفیری که یک روحانی است گفت: داعش به دست سعودی، قطر و آمریکا به وجود آمده و ببینید چه جنایت‌ها و ویرانی‌هایی در سوریه به جای گذاشتند.  
 

*نیازهای برادران را یادداشت و تأمین می‌کنیم / پیروزی با ما است

 
در ادامه این مستند "مسئول آذوقه و تدارکات و پشتیبانی رزمندگان عراق" عنوان کرد: ما نیازهای رزمندگان اعم از آب و غذا و بخش دیگر نیازهای برادران را یادداشت و در فرصت‌های بعدی تأمین می‌کنیم.  
 
وی ادامه داد: ما ذخیره خشک بالایی داریم که ما را تا پایان جنگ همراهی می‌کند و پیروزی نهایی با ما است.  
 
*نیروهای عراق، داعش را در هم کوبیدند
 
در ادامه مستند اندیشه‌های سیاه روزنامه‌نگار و گزارشگری که در منطقه عملیاتی العظیم مشغول تهیه گزارش بود با مطرح کردن خاطره‌ای بیان کرد: مشغول تصویربرداری بودم و تا مرکز پلیس در منطقه پیش رفتم و نیروهای داعش به سمت ما تیراندازی کرده و قریب به سه ساعت محاصره بودیم و بعد از دو ساعت نیروها عراقی آمدند و داعش را درهم کوبیدند.  
 

*علت شکست ارتش عراق در موصل 

در ادامه این مستند یکی دیگر از روحانیون و مجاهد مبارزبا تروریست‌های تکفیری اظهار داشت: علمای شیعی در تاریخ جنگ‌ها و نبردها تاثیرگذار بودند و در جنگ ایران و عراق تاثیر آن‌ها با ایجاد شور و اشتیاق در ایثار جوانان مشخص بود.
 
وی افزود: دلیل اصلی شکست ارتش عراق در موصل نبرد علما و روحانیون شیعه بود.
 
 

*حرکت به سمت سلیمان بیک و آمرلی/داعش خانه های ما را نجس کرده است


این روحانی مبارز تاکید کرد: این جا خط مقدم جبهه بوده و نیروهای ما به سمت "سلیمان بیک" و "آمرلی" حرکت می‌کنند و در روستای  روبرو وداعش وجود دارد که شاید (در صورت حمله ما) به این جا برگردند یا به "تکریت" و "موصل" فرار کنند و تلاش نیروهای نظامی و بسیج این است که این امر محقق نشود و ما (برای مبارزه) آمادگی کامل داریم.
 
 
در ادامه مستند اندیشه‌های سیاه رزمنده دیگری که در منطقه حضور داشت گفت: ما به دشمن حمله کردیم و سرزمین‌های غصب شده را آزاد کردیم و (به مجاهدت خود) ادامه می‌دهیم تا "صلاح الدین" و "حمرین" و زمین را از لوث داعش‌های فرومایه پاک می‌کنیم که با حضورشان خانه‌ها را نجس و ویران کردند.  
 

عراق را گورستان داعش می‌کنیم


در پایان این مستند، مجاهد دیگر مبارزه با تروریست‌های تکفیری خاطرنشان کرد: تروریست‌های داعش را تا هر جا لازم باشد تعقیب می‌کنیم و عراق را گورستان داعش می‌کنیم.
 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار