تقدیر از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اجلاس سراسری نماز

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بیست و سومین اجلاس سراسری نماز برای هشتمین سال متوالی تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ در آیین برگزاری بیست و سومین اجلاس سراسری نماز که 10 و 11 دی ماه در خوزستان در حال برگزاری است، دکتر علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و حجت الاسلام والمسلمین حمیدرضا ارباب سلیمانی، دبیر شورای اقامه نماز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تقدیر شدند.
 
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از سال 86 تا کنون به مدت هشت سال است که در ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز در میان دستگاه های اجرایی کشور جزء دستگاه های برتر شناخته شده و مورد تقدیر قرار گرفته است.  
 
امسال نیز با توجه به ارائه گزارش های فعالیت این وزارت در حوزه نماز طی سال 92 به ستاد اقامه نماز کشور و بر اساس ارزیابی هایی که از سوی این ستاد صورت گرفته از بین 43 دستگاه اجرایی برگزیده شد و در بیست و سومین اجلاس سراسری نماز به همراه 18 دستگاه دیگر تقدیر شدند.  
 
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین با 25 غرفه در نمایشگاه نماز بیست و سومین اجلاس سراسری نماز که در موزه هنرهای معاصر اهواز برگزار شده شرکت کرده و دستاوردهای فرهنگی خود را در حوزه قرآن و عترت، کانون های فرهنگی هنری مساجد، معاونت سینمایی و هنری، معاونت فرهنگی و سازمان حج و زیارت ارائه داده که استقبال خوبی از این غرفه ها صورت گرفته است.

انتهای پیام/رس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار