قربان محمد پور:

سلیقه مخاطب را بعد از چند سال در سینما می‌شناسم

کارگردان "آنچه زنان درباره مردان نمی دانند" گفت: با فعالیت چند ساله در سینما و تجربه حضور در این عرصه توانستم سلیقه مخاطب را بشناسم.

قربان محمد پور ،نویسنده و کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص فیلم "آنچه زنان درباره مردان نمی دانند" گفت:پررنگ تر شدن ازداواج دختران جوان با افراد میانسال در جامعه سبب شد،که بر ساختن این فیلم مشغول شوم نویسنده‌ی فیلم "خروس‌جنگی" پیرامون دیالوگ‌ها و لوکشین‌های "آنچه مردان درباره درباره زنان نمی دانند " اظهار ‌داشت: تک تک دیالوگ‌ها این فیلم از زندگی‌های واقعی اقتباس شده است و من برای ساختن آن افزون بر تحقیقات میدانی زیاد با دختران آسیب دیده فراوانی صحبت کردم.

وی درادامه داد: مسئله ازدواج گاهی اوقات مشکلات زیادی را در زندگی بعضی از افراد به وجود آورده که سعی کرده‌ام در فیلم "آنچه زنان درباره‌ مردان نمی دانند"  بطور مستقیم و بدون رفتن به حاشیه به آن بپردازم. ناهنجاری‌ها و تلخی‌های جامعه را باید بدون نیش‌و‌کنایه مطرح کرد و راه حل درستی برای رفع آن پیشنهاد داد.
 
نویسنده فیلم"زن‌ها فرشته‌اند" با اشاره به اهمیت چینش صحیح بازیگران جهت باور‌پذیربودن یک فیلم خاطرنشان کرد: در فیلم‌هایی که نویسنده و کارگردان یکی است نیاز به بازیگردان حس نمی شود.تمام بازیگران این فیلم توسط خود من انتخاب شدند و خوشبختانه هرکدام به بهترین شکل به ایفای نقش خود پرداختند.

محمدپور،در خصوص فیلنامه‌ی فیلم "آنچه زنان درباره مردان نمی‌دانند" اظهار داشت: سالهاست که در سینمای‌ ایران فعالیت می کنم و تقریبأ می توانم بگویم که سلیقه‌ی مخاطبان را می شناسم فیلم های"خروس جنگی "و"زن‌ها‌ فرشته‌اند"و "عروس فراری" با متن من مخاطبان زیادی به خود جلب کردند و موقع نگارش فیلنامه‌ی آنچه "زنان درباره مردان نمی دانند" پیش بینی کرده‌ام که اثر مخاطب پسـند باشد.

"آنچه زنان درباره مردان نمی دانند" داستانی گرم و جذاب دارد که هر بیننده‌ای را شیفته خود می کند.

وی پیرامون وضیعت اکران این فیلم گفت: در یک هفته که از اکران عمومی فیلم من گذشته با فروش 130 میلیون تومان استقبال فوق‌العاده‌ای از آن شده است.

این فیلم در 22سینمایی تهران و چندین شهرستان اکران می شود. یکشنبه هفته گذشته در سینما آزادی یک سانس فوق العاده ای 1تا3نیمه شب برای آن گذاشته شد ومن ساعت 10شب که برای خرید بلیت به آنجا رفتم تمام بلیت‌ها تمام شده بود.

و ادامه داد:ما تبلیغات زیادی برای فیلم نکرده‌ایم و اکنون تنها تبلیغ ما خود مردم هستند که با دیدن این فیلم دوستان خود را دعوت به تماشای آن می‌کنند.

محمد پور در پایان خاطر نشان کرد:از تمام کسانی که از این فیلم اسقبال کردند تشکر می کنم و امیدوارم این درصد بالای رضایت تا پایان زمان اکران ادامه پیدا کند.

گفتنی است فیلم"آنچه زنان درباره مردان نمی دانند" به کارگردانی قربان محمد پور و بازی محمدرضا شریفی نیا، فاطمه گودزی ،سحر قریشی و ارسلان قاسمی با موضوع ازدواج موقت در حال اکران است.


انتهای پیام/              

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.