علیرضا شجاع نوری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

«محمد رسول الله» به ذهنیت‌های موجود در دنیا راجع به پیامبر تلنگری می‌زند / حضرت محمد (ص) عصاره مهر است

بازیگر نقش حضرت عبدالمطلب گفت: خیلی سوء تفاهم ها راجع به اسلام در دنیا پراکنده شده و فیلم سینمایی "محمد رسول الله" به ذهنیت‌های موجود در دنیا راجع به پیامبر تلنگری می‌زند.

علیرضا شجاع نوری بازیگر فیلم سینمایی "محمد رسول الله" در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص نقش خود در این فیلم گفت: من نقش حضرت عبدالمطلب عموی پیامبر را بازی کردم. از تک‌تک آجرها و وجب به وجب زمین شهرک سینمایی این اثر خاطره‌ی خوب دارم و بسیار بی‌صبرانه مشتاق به دیدن فیلم هستم.  
 
وی در پاسخ به این سوال که بازی در این نقش چقدر او را به شخصیت پیامبر (ص) نزدیک و آشنا کرده، عنوان کرد: این سوال جواب سختی دارد، در واقع یک انرژی روان، راحت و سیالی تمام لوکشین‌ها و تمام لحظه‌هایی را که در این اثر کار کردیم، در برگرفت و همه حالشان خوب بود.  
 
این بازیگر اظهار داشت: هنگامی که آدم در دریا می‌افتد چقدر نزدیک بودن به آن تنها سوالی است که به ذهنش نمی‌آید؛ شاید ما در قطره‌ای از آن دریا افتادیم و هیچ‌وقت به اندازه‌ آن فکر نکردم.  
 
شجاع نوری عنوان کرد: مخاطب این اثر تنها ایرانی‌ها، شیعیان و مسلمانان نیستند. این اثر در ایران برای ما فرصتی را فراهم می‌سازد تا یک بار دیگر این موضوع که حضرت محمد (ص) که بود را برای خود بازنگری کنیم.

بازیگر نقش حضرت عبدالمطلب تصریح کرد: این اثر مخاطب را متوقف می‌کند تا با فرو رفتن در فکر در خصوص آشنایی با حضرت محمد(ص) و مهرش یک بازنگری داشته باشد، خیلی سوء تفاهم‌ها راجع به اسلام در دنیا پراکنده شده و این اثر به ذهنیت‌های موجود در دنیا راجع به پیامبر تلنگری می‌زند که فردی که قرار است پیام آسمانی را به دنیا منتقل کند، عصاره مهر است و یادآوری می‌کند که چقدر در حق این عصاره مهر و مهر مطلق ما جفا کرده‌ایم.  
 
شجاع نوری بیان کرد:‌ وقتی اسم مبارک حضرت محمد (ص) را می‌شنویم و حالمان خوب نمی‌شود به معنی آن است که اشکالی داریم و هنوز مهر را به خوبی نمی‌شناسیم.  
 
این بازیگر اظهار داشت: امیدواریم که این اثر این توقف (لحظه‌ای تامل کردن در خصوص شخصیت پیامبر اکرم(ص)‌و مهربانی‌اش) را در سطح جهانی ایجاد کند و همه‌ی مردم دنیا یک لحظه به این فکر کنند که چقدر دلشان مهر می‌خواهد.  
 
انتهای پیام/ رس  
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار