خسرو گلکار: فدراسیون اگر به دنبال مقام است، کمک کند

سر مربی تیم ملی جودو نابینایان در خصوص رقابت‌های جودو قهرمانی کشور گفت: هدف از برگزاری این مسابقات پیشرفت جودو نابینایان وانتخاب چهره‌های جدید برای تیم ملی است.

خسرو گلکار، در گفتگو با خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: امیدواریم با برگزاری مسابقات قهرمانی کشور که انتخابی تیم ملی نیز است بتوانیم چهره‌های جدیدی را به تیم ملی دعوت کنیم و این مسأله موجب افزایش انگیزه بازیکنان شود.

وی ادامه داد: این رقابت‌ها در هفت وزن برگزار می شود حدود 11 استان برای شرکت  در این مسابقات اعلام آمادگی کرده‌اند و هفت استان دیگر نیز احتمال حضورشان در بازیهای قهرمانی کشور وجود دارد.

وی افزود: بعد از انجام این رقابت‌ها اردویی را برای‌ آماده‌سازی مسابقات جهانی سئول برگزار می کنیم. ما دو مسابقه مهم پیش رو داریم که برای کسب سهمیه  پاراالمپیک به چندان می رویم. یکی از این رقابت‌ها تورنمنت مجارستان است که اول اسفند  و دیگری جام جهانی برزیل است که 24 اسفند برگزار می شوند.

سرمربی تیم ملی جودو نابینایان در ادامه بیان کرد: بعد از بازیهای آسیایی اینچئول ما برگزاری 14 اردو را از فدراسیون درخواست کردیم و با توجه به اینکه کمتر از یک ماه تا تورنمنت مجارستان فرصت داریم وبازیکنان باید به آمادگی کامل برسند تا  بتوانیم سهیمه رقابت‌های پارالمپیک ریودوژانیرو را کسب کنیم اما تاکنون اردویی نداشتیم .

خسرو گلکار، در پایان خاطر نشان کرد: هدف ما جوان گرایی و کسب مدال طلا در رقابت‌های پاراالمپیک و جهانی است و با توجه به اینکه فدراسیون خواستار مقام‌های خوب از تیم ملی جودو است پس باید تمام احتیاجات تیم ملی را برآورده کند و کمک کند که ما اردوهای آماده‌سازی را برگزار کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار