اردوی متفاوت جودوکاران نابینا

هفتمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی جودو نابینایان با حضور سرمربی جدید برگزار می شود.

اردوی متفاوت جودوکاران نابینا
به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  تیم ملی جودو نابینایان در حالی هفتمین مرحله اردوی خود را آغاز می کند که تا قبل از این زیر نظر خسرو گلکار به عنوان سرمربی تمرینات خود را انجام داده است اما با تصمیم گیریی که در جلسه کمیته فنی پارالمپیک  فدراسیون با حضور محمدرضا مظلومی رئیس فدراسیون و علیرضا امینی فر رئیس انجمن جودو گرفته شد ، محمد رضا یوسف زاده به عنوان سرمربی جدید تیم تا پایان رقابت های ریو انتخاب شد.

این موضوع در حالی رخ داد که به منظور آمادگی هر چه بیشتر تیم ملی،فدراسیون نابینایان و کم بینایان و کمیته ملی پارالمپیک در تلاش است برای برگزاری یک اردوی مشترک و حضور در تورنمنت چند جانبه 15 خرداد ماه این تیم را به کشور انگلیس اعزام  کند تا به مدت یک هفته در این کشور اردو برگزار نماید.

البته برگزاری هفتمین مرحله اردوی جودوکاران در راستای آماده سازی برای حضور در بازی های پارالمپیک ریوفرصت مناسبی است تا یوسف زاده با ملی پوشان آشنا شود و تیم را مورد ارزیابی و شناخت قرار دهد.

 امید جعفری در وزن ۸۱ کیلوگرم، حامد علیزاده در وزن ۱۰۰ کیلوگرم و حمزه ندری در وزن ۱۰۰+ کیلوگرم جودوکاران پارالمپیکی هستند که همراه با عین‌الله حسین‌پور، حسین دارابی و پویا آب‌بخش به عنوان حریف تمرینی از 18 تا 26 اردیبهشت ماه در تهران زیر نظرمحمدررضا یوسف زاده (سرمربی)، رضا چاه خندق (مربی) و جواد شفیعی (بدنساز) به تمرینات می پردازند.

جودوکاران پارالمپیکی صبح‌ها در آکادمی ملی المپیک تمرینات بدنسازی خواهند داشت و عصرها نیز در یکی از باشگاه‌های تهران به تمرینات تخصصی جودو را پیگیری می کنند.

همچون اردوهای پارالمپیکی گذشته، هاشم گلکار مسئولیت سرپرستی تیم ملی جودوی نابینایان و کم بینایان را در اردوی پیش رو بر عهده دارد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار