سکان هدایت جودو نابینایان در دستان یوسف زاده

محمدرضا یوسف زاده از سوی فدراسیون نابینایان به عنوان سرمربی تیم ملی جودو انتخاب شد.

سکان هدایت جودو نابینایان در دستان یوسف زاده
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی فدراسیون نابینایان محمدرضا یوسف زاده را به عنوان سرمربی جدید تیم ملی جودو معرفی کرده است که تا قبل از این جودوکاران زیر نظر خسرو گلگار به تمرینات آمادگی خود برای پارالمپیک ریو 2016 می پرداختند.

هشتمین اردوی آمادگی تیم ملی با حضور 6 بازیکن دعوت شده در قائمشهر زیر نظر سرمربی جدید از 2 تا 12 خردادماه برگزار می شود تا ورزشکاران با شیوه های جدید هدایتگر خود آشنا شوند و آمادگی جسمانی و نکات تکنیکی را تمرین کنند. در این اردو رضا چاه خندق و حسن رجبی به عنوان مربی تیم را همچون گذشته همراهی می کنند. 

محمدرضا مظلومی رئیس فدراسیون نابینایان در این خصوص به خبرنگار ما گفت: کمیته فنی کمیته ملی پارالمپیک جلسات متعددی در فدراسیون نابینایان برگزار کرد و نتایج اردوهای برگزار شده را مورد ارزیابی قرار داد و در نهایت به این نتیجه رسید که برای ارتقای بهتر جودوکاران باید سرمربی تیم تغییر یابد.

وی افزود: خسرو گلکار زحمات زیادی برای تیم ملی کشیده است اما هدف نهایی فدراسیون درخشیدن نام ایران و کسب سکوهای قهرمانی در ریو است و برای رسیدن به این مهم باید سرمربی تیم تغییر می کرد تا در فرصت باقی مانده سطح آمادگی جودوکاران به حد مطلوب برسد.

رییس فدراسیون در پایان گفت: امیدوارم نیاز فنی تیم به خوبی رفع شود و با وجود سرمربی جدید به هدف نهایی در ریو دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار