اردبیل؛

خودکفایی بیش از 300 هزار نفر از مددجویان کمیته امداد در سراسر کشور

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: در سه سال اخیر بیش از 300 هزار نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی در سراسر کشور به خودکفایی رسیده‌اند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ حسین انواری افزود: در سه سال اخیر بیش از 300 هزار نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در سراسر کشور به خودکفایی رسیده‌اند که در سال‌جاری نیز قرار است 100 هزار نفر به این تعداد افزوده شود که تاکنون در برخی از استان‌ها جشن خودکفایی برگزار شده است.

وی با یادآوری اینکه این نهاد به عنوان یک نهاد مردمی در حمایت از محرومان تلاش می‌کند تا در ایجاد فرصت‌های اشتغال توانمندی‌های حقیقی را به نمایش بگذارد، عنوان کرد: ما افتخار می‌کنیم که برای خدمت به محرومان در کنار آن‌ها هستیم و رویکرد ما در کنار ایجاد اشتغال و کارآفرینی بها دادن به استحکام اقتصادی و اجتماعی خانواده‌هاست که قطعا با تنظیم برخی از ضعف‌ها و کاستی‌ها این مشکلات و نارسایی‌ها نیز برطرف خواهد شد.

انواری در ادامه گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) سعی دارد تا با تاکیدات مقام معظم رهبری در تحقق اقتصاد مقاومتی بیشترین ظرفیت مددجویان را در ایجاد فرصت‌های اشتغال کارآمد با ظرفیت‌های داخلی هدایت کرده و در این زمینه به اهداف مورد نظر دست پیدا کند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.