تنوع محصولات سایپا توسعه بازار را در پی دارد

برنامه‌ریزی در فروش می‌تواند رضایت مشتریان را به همراه داشته باشد که این روند باعث رونق گرفتن فروش گروه خودرو سازی سایپا و نمایندگی‌های فروش خواهد شد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از سایپا نیوز؛ جلیل رحمانیان کوشکی مدیر یکی از نمایندگی های استان هرمزگان به انجام تعهدات به موقع اشاره کرد و گفت: برنامه ریزی در خدمات فروش و پس از فروش و انجام تعهدات به موقع عامل فروش بیشتر در مراکز و نمایندگی های گروه خودرو سازی سایپا است.
 
وی خاطر نشان کرد: تنوع در محصولات سایپا تاثیر مستقیم در فروش و  همچنین کسب سهم بیشتری از بازار خواهد داشت و توجه به نیاز مشتریان و درخواست آنها می تواند ما را به سوی موفقیت های بیشتر رهنمون سازد و سیاست سایپا سبب احیاء مجدد این شرکت شده و در بعد فروش و خدمات پس از فروش امید بیشتری به همکاری در سیستم فروش نمایندگی ها است.
 
رحمانیان به فروش بیشتر در پایان سال  با توجه به تعطیلات فصلی در نورز  اشاره کرد و یادآورشد: ما باید مشتری را به چشم یک خریدار مطلق نگاه نکنیم، بلکه باید با یک برنامه ریزی مدون از زمان ثبت نام تا تحویل خودرو، همراه مشتری باشیم و حتی در زمان گارانتی و وارانتی احساس امنیت و راحتی را برای مشتریانمان به ارمغان بیاوریم و در اینجاست که این مشتریان به عنوان سفیران و مبلغان به ما در امر فروش کمک خواهند کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار