خوردبین: توان پشت سر گذاشتن عراق را داریم/ از مشکل «عبدی» اطلاعی ندارم

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باید عنوان کنم که صد در صد توان برد عراق را داریم و بطور قطع باید با ترکیب هجومی به مصاف این تیم برویم.

خوردبین: توان پشت سر گذاشتن عراق را داریم/ از مشکل «عبدی» اطلاعی ندارممحمود خوردبین سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس تهران در خصوص تیم ملی فوتبال کشورمان در جام ملت‌های آسیا 2015 میلادی استرالیا به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: باید عنوان کنم ما اتفاقی شانسی و از روی حادثه تا این مرحله صعود کرده ایم و باید عنوان کنم نمی‌توانیم از روی شانس و اتفاق قهرمان شویم.

وی در ادامه افزود: ما نباید با یک فوروارد (حمله ) مقابل امارات بازی می‌کردیم و این ضعف فوتبال ما را نشان می‌دهد.

خوردبین در مورد بازی آینده تیم ملی فوتبال کشورمان با عراق تصریح کرد: ما 100 درصد توان برو عراق را داریم و به نظر من باید با ترکیب هجومی به مصاف این تیم برویم.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: ترکیب ما مقابل عراق 3-3-4 باشد زیرا از هر لحاظ فوتبال ما نسبت به عراق بهتر است و باید از همان دقیقه نخست فوتبال خود را به رخ حریف بکشانیم البته نکته مهم اینکه از لحاظ فنی بازی بسیار سختی بوده ولی امیدوارم که با با برد مقابل عراق ضمن صعود از این مرحله و راهیابی به نیمه نهایی دل مردم ایران را شاد کنیم.

وی با اشاره به تیم فوتبال پرسپولیس عنوان کرد: به نظر من پرسپولیس اکنون در شرایط خوبی بوده و اگر در آینده برای تیم حاشیه درست نشود ما می‌توانیم با آرامش به کار خود ادامه دهیم.

خوردبین بیان کرد: بعد از اتمام اردوی امارات تیم به آرامش نسبی دست یافته است و در فصل نقل و انتقالات نیز بازیکنان خوبی گرفته بودیم.
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در مورد مشکل حسین عبدی با باشگاه افزود: من از مشکل عبدی اضاعی ندارم از خودش سوال کنید فکر کنم بهتر است. 

وی خاطر نشان کرد: امروز نیز دیداری تدارکاتی نیز با شهرداری تبریز داریم که امیدواریم این دیدار باعث تقویت تیم در نیم فصل دوم رقابتهای لیگ برتر شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: خوردبین ، عراق ، عبدی ، پرسپولیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار