اخبار باشگاه پرسپولیس

حضور عبدی در تمرینات پرسپولیس/آپارتمان تادو در شهرک غرب

حسین عبدی‌ پس از چند روز غیبت در تمرین پرسپولیس حضور یافت

حضور عبدی در تمرینات پرسپولیس/تست‌های پزشکی گابریل و سلام‌اف آغاز شدبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، حسین عبدی که چند روز پیش در تمرینات پرسپولیس حاضر نشده بود و گفته شده که وی با این تیم مشکل دارد امروز در تمرینات پرسپولیس حاضر شد.

گفتنی است: وی در روزهای گذشته با این تیم به مشکل برخورده بود عبدی اما امروز در تمرینات پرسپولیس حاضر شد.

**تست‌های پزشکی گابریل و سلام‌اف آغاز شد

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با هماهنگی‌های انجام شده با کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال، تست پزشکی فرناندو گابریل و شوکت اسلام‌اف از امروز آغاز شد و در حال انجام است.

مهیار مرتضوی اعلام کرد: با توجه به تغییر و تحولات پیش آمده در کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال، تست‌های پزشکی دو بازیکن خارجی مد نظر باشگاه پرسپولیس به امروز موکول شد.

وی افزود: با هماهنگی کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال، در صورت نیاز، این تست‌ها فردا (جمعه) هم ادامه خواهد یافت و قرار است جواب آن روز شنبه در اختیار باشگاه قرار گیرد.

**تمرینات ریکاوری و بدنسازی سرخپوشان انجام شد

تیم فوتبال پرسپولیس پس از دیدار با شهرداری تبریز، امروز تمرینات خود را به ریکاوری و بدنسازی اختصاص داد.

سرخپوشان طبق برنامه، امروز (پنجشنبه) از ساعت 11 صبح، تمرینات ریکاوری و بدنسازی خود را زیر نظر کادر فنی در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار کردند.

بازیکنان پس از دویدن و گرم کردن در زمین چمن، راهی سالن بدنسازی مجموعه شده و به کار با وزنه و بدنسازی پرداختند. در ادامه نیز بار دیگر به زمین چمن بازگشتند و به تمرینات هوازی پرداختند.

**تمرینات جمعه پرسپولیس تعطیل شد/ یک جلسه تمرین برای شنبه

کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس به جهت فشردگی تمرینات و بازی‌های دوستانه، تمرینات روز جمعه را تعطیل و به بازیکنان استراحت داد.

سرخپوشان به جهت تمرینات سنگین بدنسازی، تاکتیکی و مسابقات دوستانه، فردا جمعه به استراحت خواهند پرداخت و تمرینات خود را از روز شنبه در یک نوبت پیگیری خواهند کرد.

**یکشنبه ساعت 14:30؛ پرسپولیس در دیداری دوستانه به مصاف نیروی زمینی می‌رود

تیم فوتبال پرسپولیس در چهارمین دیدار دوستانه خود در نیم فصل مسابقات لیگ برتر فوتبال، روز یکشنبه به مصاف تیم نیروی زمینی می‌رود.

سرخپوشان که پیش از این سه دیدار دوستانه را در امارات و تهران پشت سر گذاشتند، از ساعت 14:30 روز یکشنبه در ورزشگاه درفشی‌فر به مصاف تیم نیروی زمینی خواهند رفت.

تیم فوتبال پرسپولیس در 3 دیدار دوستانه انجام شده، در امارات؛ تیم بنیاد کار را با نتیجه 3 بر یک شکست داد و تیم رأس‌الخیمه را با پنج گل پشت سر گذاشت و در بازگشت به تهران نیز برابر تیم شهرداری تبریز با نتیجه 2 بر صفر به برتری رسید.

**آپارتمان تادو در شهرک غرب

مهاجم برزیلی پرسپولیس سرانجام در تهران خانه‌دار شد.

ژوزه تادو بازیکن پرسپولیس که چند وقتی در هتل ارم اقامت داشت مسئولان باشگاه برای وی خانه اجاره کردند تا این بازیکن تا پایان لیگ در خانه خودش اقامت داشته باشد.

گفتنی است، تادو همسایه مایکل اومانیا شده و یک واحد آپارتمان مبله در شهرک غرب در اختیار دارد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار