درخشان : بازی های دوستانه آمادگی بازیکنان را بالا می برد

سرمربی تیم پرسپولیس گفت: بازی های تدارکاتی و دوستانه باعث می شود که بازیکنان از آمادگی هرچه بیشتر برخوردار شوند تا بتوانند در نیم فصل دوم خوب ظاهر شوند .

حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره بازی های امروز در مقابل تیم شهرداری تبریز اظهار داشت : توانستیم که بازی قابل قبولی را در مقابل تیم شهرداری تبریز به نمایش بگذاریم و پیروز از میدان خارج شویم.

وی بیان کرد : بازی های تدارکاتی و دوستانه می تواند که آمادگی بازیکنان را از هر لحاط بالا ببرد و در بازی امروز تلاش کردیم که از تمام موجودیت خود استفاده کنبم.

درخشان تصریح کرد: با انجام بازی های تدارکاتی می توانیم از لحاظ تاکتیکی وضعیت بهتری پیدا کنیم و انجام این دیدارها باعث می شود بازیکنان را مورد محک قرار دهیم.

وی درباره مربی تیم پرسپولیس عنوان کرد : در هر صورت ما شخصی را با اجبار به تیم نیاورده ایم و هرکسی که دوست داشته باشد در باشگاه می ماند و هر کسی هم نخواست بماند می رود.

وی افزود: انتخاب بازیکن به عهده سرمربی است و مربی تیم نمی تواند در این مورد نظر نهایی را بدهد.

وی درباره اینکه آیا عبدی می ماند یا میرود گفت : هنوز فردی به طور رسمی به من اعلام نکرده که عبدی دیگر نمی آید و به همین خاطر نمی توانم درباره این موضوع نظر بدهم.

سرمربی تیم پرسپولیس بیان کرد : امیدوارم شرایط تیم در نیم فصل دوم بهتر شود و بتوانیم بازی های قابل قبولی را به اراءه بگذاریم و من به موفقیت سرخ پوشان در آینده اعتماد دارم.

وی درباره گابریل افزود: قرار بود که امروز گابریل تست های لازم برای جذب به جمع سرخ پوشان را انجام بدهد اما این امر به خاطر وجود مشکل در محل تست امکان پذیر نبود و تست این بازیکن به بعد موکول شده است.

درخشان درباره اینکه اگر عبدی به تیم برنگردد جایگزینی برای وی در نظر گرفته می شود یا نه افزود : اگر عبدی نخواهد به تیم برگردد مطمءنا تصمیم های لازم در این مورد گرفته خواهد شد و در صورت نیامدن وی ممکن است حتی 1 مربی خارجی برای این پست در نظر بگیریم.

وی درباره عملکرد تیم ملی بیان کرد : جا دارد به تیم ملی فوتبال کشورمان تبریک بگویم چراکه توانستند با اقتدار به مرحله بعد صعود کنند اما امیدوارم عملکرد دفاعی که در حال حاضر در ترکیب تیم ملی دیده می شود باعث نشود که تیم ملی در مقابل عراق ببازد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار