مرتضوی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

برخورد قاطع دستگاه قضا با مجرمان اقتصادی/ آقازاده‌ها هم از تیررس قانون مصون نیستند

معاون امور اجتماعی و پيشگيری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی گفت: آقازاده‌ها و یقه سفیدها از تیررس قانون مصون نیستند و حکم رحیمی نشان داد که برخود قوه قضاییه با مجرمان، بدون اغماض است.

«سيدامير مرتضوی» در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به پیگیری دستگاه قضا در پرونده معاون اول رئیس جمهور سابق، اظهارداشت: دستگاه قضا در این پرونده ویژه نشان داد که همچون همیشه وابسته به هیچ جناح و گروهی نیست و با مجرمان برخورد قاطع خواهد داشت.

معاون امور اجتماعی و پيشگيری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی افزود: دستگاه قضا قانون را مورد توجه قرار می‌دهد و این تصور غلطی است که برخی فکر می‌کنند همین که منتسب به افراد خاص باشند، از تیررس قانون مصون می‌مانند.

وی ادامه داد: برخورد با مفاسد مختلف اعم از اجتماعی، اخلاقی، مالی و ....اندیشه جدی دستگاه قضاست چرا که امنیت مردم مورد توجه مجریان قانون قرار دارد.

مرتضوی تاکید کرد: افرادی که به دلیل مناصب کلیدی به اموال بیت‌المال دست درازی کرده‌اند برابر قانون با آنها برخورد می‌شود و هیچ حاشیه امنی برای آنها قابل تصور نیست.

معاون امور اجتماعی و پيشگيری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی خاطرنشان کرد: آقازاده‌ها و یقه سفیدها از تیررس قانون مصون نیستند و حکم رحیمی نشان داد که برخود قوه قضاییه با مجرمان، بدون اغماض است.

گفتنی است؛‌ محمدرضا رحیمی معاون رئیس جمهور سابق پرونده‌ای با عنوان تخلفات مالی در دستگاه قضا داشت که چندی پی حکم وی از سوی قوه قضاییه صادر شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار