فردا صورت می‌گیرد

دیدار پاتریاک ارامنه کاتولیک جهان با رئیس قوه قضاییه

پاتریاک ارامنه کاتولیک جهان فردا با رئیس قوه قضاییه دیدار و گفتگو خواهد کرد.

دیدار پاتریاک ارامنه کاتولیک جهان با رئیس قوه قضاییهبه گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، «نرسس بدروس» پاتریاک ارامنه کاتولیک جهان با «آیت‌الله صادق آملی لاریجانی» رئیس قوه قضاییه دیدار خواهد کرد.
 
گفتنی است؛‌ پاتریاک ارامنه کاتولیک روز دوشنبه ساعت 14:45 با حضور در حوزه ریاست قوه قضاییه با آیت‌آلله آملی لاریجانی دیدار و گفتگو خواهد کرد.
 
شایان ذکر است؛‌ نرسس بدروس نوزدهم پاتریاک ارامنه کاتولیک جهان که برای نخستین بار است در ایران حضور یافته، در نشست «نفی توهین به مقدسات ادیان با راهبرد صلح عادلانه» که عصر امروز در شعبه 2 هتل بزرگ تهران برگزار شد،‌ گفت: دیروز به تهران رسیدیم و امروز به این سمینار دعوت شدم که برای من دیدار منحصر به فردی است، امروز عده‌ای از رهبران اقلیت‌های دینی ایران را می‌بینیم، همچنین برادران مسلمان را می‌بینیم که این سمینار برای توهین نشریه شارلی ابدو برگزار می‌شود.
 
وی درباره نشریه فرانسوی شارلی ابدو که کاریکاتور موهنی از پیامبر اسلام منتشر کرده است،‌ گفت: این مجله پیش‌تر هم مطالبی در سخره‌گرفتن حضرت مسیح(ع)، حضرت مریم(س) و حتی جناب پاپ منتشر کرده بود، به نظر من اگر کسی درباره چنین شیطنت‌هایی موضع‌ نگیرد خودش همسو با آنهاست.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: نرسس ، ارامنه ، لاریجانی ، دیدار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار