نقوی‌حسینی در گفتگو با باشگاه خبرنگارن مطرح کرد

بررسی حواشی سفر هیئت آلمانی به ایران در کمیسیون امنیت ملی

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از برگزاری جلسه ویژه کمیسیون سیاست خارجی مجلس برای بررسی حواشی سفر هیات آلمانی به ایران خبر داد.

بررسی حواشی سفر هیئت آلمانی به ایران در کمیسیون امنیت ملی
به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، سیدحسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در تشریح جزئیات جلسه امروز (سه‌شنبه، 7 بهمن) گفت: بحث اول جلسه امروز موضوع سفر هیأت آلمانی به جمهوری اسلامی و عدم رعایت رفتارهای دیپلماتیک و اظهار مداخله‌جویانه وی در ملاقات‌ها بود.
 
وی افزود: در این جلسه اعضای کمیسیون امنیت به نحوه دعوت، برنامه‌های هیأت، اظهارنظرهای مداخله‌جویانه، عدم برخورد دستگاه دیپلماسی با اظهارات مذکور و سکوت وزارت خارجه به شدت اعتراض نمودند. همچنین اعتراض به وزارت خارجه به علت عدم ارائه گزارش کامل و دقیق از اعضای هیأت به مجلس و درخواست وزارت خارجه مبنی بر ملاقات با افراد غیرمسئول به طور جدی مطرح شد.
 
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در همین زمینه خاطرنشان کرد: در این جلسه تصمیم گرفته شد تا مشروح مذاکرات و ملاقات‌های صورت گرفته از وزارت خارجه درخواست شود تا در جلسه هفته آینده کمیسیون با حضور نمایندگانی از وزارت خارجه و اطلاعات مورد بررسی قرار گیرند.
 
نقوی‌حسینی در ادامه گفت: در ادامه جلسه شرایط آموزش و پرورش و ضرورت توجه جدی به فرهنگیان کشور، اصلاح شرایط فعلی و رفع تبعیض بین فرهنگیان و سایر کارکنان دولت مورد بحث و بررسی قرار گرفت و بنابراین مقرر گردید نقوی‌حسینی گزارشی از وضعیت آموزش و پرورش و فرهنگیان به کمیسیون ارائه کند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار