ساری؛

اهدا جام مقام سومی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر كشور به شهردار آمل

جام مقام سومی رقابتها تیم شهرداری آمل در لیگ برتر بسکتبال با ویلچر از سوی سرمربی و بازیکنان این تیم به شهردار آمل اهدا شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، رئيس شوراي اسلامي شهر آمل با بيان اينكه دوره چهارم شوراي اسلامي شهر و شهرداري آمل توجه ويژه اي به زيرساخت ها و تيم هاي ورزشي در مسابقات مهم استاني و كشوري دارد گفت: امسال در دو مرحله حدود 700 ميليون ريال به تيم بسكتبال با ويلچر شهرداري آمل براي حضور در رقابت هاي ليگ برتر بسكتبال با ويلچر باشگاههاي كشور كمك مالي شد .

ابراهيم زاده افزود : با موافقت دوباره اعضاي شوراي اسلامي شهر و شهردار آمل حدود 300 ميليون ريال بدهي هاي باقيمانده تيم بسكتبال با ويلچر شهرداري آمل كه انتظار مي رفت مجموعه واحدهاي توليدي و صنعتي و صنوف شهرستان كمك داشته باشند و در اين راستا اقدامي نكردند تقبل كرده و پرداخت خواهد نمود .

سرپرست تیم بسکتبال با ویلچر شهرداری آمل در این مراسم گفت: این تیم پس از سالها حضور در سطح اول رقابتهای لیگ دسته یک و برتر بسکتبال با ویلچر معلولان باشگاه های کشور در پایان رقابتهای این فصل لیگ برتر به مقام سومی دست یافت .

عسگری پور افزود : در مرحله نهایی رقابتهای این فصل لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه های کشورکه حضور چهار تیم به صورت دوره ای در قم برگزار شد ، در نهایت مقام سومی را کسب کرد .

وی یادآور شد: کسب مقام سومی برای تیم شهرداری آمل در حالی رقم خورد که نخستین مقام این تیم در تاریخ حضور در رقابتهای لیگ دسته یک و برتر کشوری بوده است .

انتهای پیام /ع

برچسب ها: ساری ، بسکتبال ، جام ، شهردار ، برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.