قم؛

آیین کلنگ‌زنی پلی کلینیک مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی شهید بهشتی

مرکز اموزشی وپژوهشی بخش زنان وزایمان بیمارستان شهید بهشتی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم؛ همزمان با ايام الله دهه ي مبارك فجر و در مراسمي با حضور استاندار قم افتتاح بخش زنان و زایمان و آیین کلنگ‌زنی پلی کلینیک مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی شهید بهشتی انجام شد.

به گزارش روابط عمومي استانداري قم، حجت‌الاسلام محمد‌صادق صالحی‌منش در مراسم افتتاح بخش زنان و زایمان و آیین کلنگ‌زنی پلی کلینیک مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی شهید بهشتی، طي سخناني اهمیت فعالیت هاي بخش بهداشت و درمان در استان قم را مورد تاكيد قرار داد.

استاندارقم با تقدير از تلاشهاي رئیس مجلس شوراي اسلامي جهت عمران و آبادانی استان قم افزود: نگاه بلند مسئولان استان در همه زمینه‌ها از جمله فرهنگ، اقتصاد، توسعه صنعت و کشاورزی و بهداشت و درمان موجب تسريع در روند توسعه و پيشرفت استان شده است.

وی با اشاره به مشاركت فعال خيرين در احداث مراكز درماني در قم، كمبود بیمارستانهاي خصوصی در استان قم را يادآور شد و افزود: این مسئله موجب شده است اجرای طرح تحول سلامت با چالش‌هایی روبه رو شود که امیدواریم اين مشكلات با همت مردم و مسئولين رفع شود.

استاندار قم با اشاره به پیگیری تدوين سند جامع بهداشت قم تصریح کرد: تلاش می‌کنیم طرح جامعی که شایسته قم است را آماده کنیم تا مجموعه دستگاه بهداشت و درمان در افق 1404 خود را به آن سطح مطلوب برساند.
 
 
انتهای پیام/ش
برچسب ها: قم ، افتتاح ، مرکز ، پلی ، کلینیک ، شهید ، بهشتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.