فیلم اولی‌ها با حضور خود در عرصه سینما خون تازه‌ای در رگ‌های سینما جاری کردند و امسال نیز در جشنواره شگفتی‌ساز خواهند بود.

«پوریا رحیمی سام» بازیگر فیلم «احتمال باران اسیدی» در خصوص نقش خود به خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران گفت: در این فیلم نقش کاوه را بازی می‌کنم که از وقتی به تهران می‌آید با شخصیتی به نام منوچهر آشنا می‌شود و با اتفاقاتی که از برخورد کاوه و منوچهر رخ می‌دهد متوجه تنهایی‌های بیشتر کاراکتر منوچهر می‌شویم و کاوه در مسیر این تنهایی او را همراهی می‌کند.

وی در خصوص حمایت از فیلم‌ اولی‌ها بیان کرد: به نظر من امسال بیشتر به این موضوع پی خواهیم برد که خون تازه‌ای در رگ‌‌های سینما به واسطه حضور  فیلم‌ اولی‌ها جاری شده است.

این بازیگر افزود: فکر می‌کنم امسال فیلم‌های اول شگفت‌انگیزی خواهیم دید و به طور حتم فیلمسازان جوان پیشنهادهای تازه‌ای به سینمای ما خواهند داشت و حمایت از آنها حمایت از طراوت و تازگی سینمای آینده ایران است.

رحیمی سام در مورد سابقه هنری خود اظهار داشت: بازیگری را از تئاتر شروع کردم و 14 سال است که ادامه می‌دهم، حدود شش سال است وارد عرصه سینما شدم و اولین حضورم در فیلم "ضد گلوله" مصطفی کیایی بود، امسال هم با فیلم‌های «عصر یخبندان»، «ناهید» و «احتمال باران اسیدی» در جشنواره حضور دارم.

این بازیگر در پایان گفت: پیامم به بازیگران شهرستانی و آنهایی که لیاقت ورود به سینما را دارند این است که با صبوری و پایمردی روی اصول و تلاششان به حق واقعی خود می‌رسند و بازیگر درست و استاندارد بالاخره دیده می‌شود.


انتهای پیام/ رض

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار