مرحله دوم و سوم لیگ ساحلی در بندرعباس و قشم

سازمان ساحلی فدراسیون والیبال برای کمک به تیم های شرکت کننده زمان و مکان برگزاری مراحل دوم و سوم لیگ ساحلی را تغییر داد.

  به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ،  بر اساس هماهنگی های بعمل آمده سازمان ساحلی با میزبانان لیگ ساحلی مرحله دوم این رقابت ها از 19 تا 21 بهمن ماه به میزبانی شهر بندرعباس برگزار خواهد شد.
مرحله سوم لیگ ساحلی نیز به فاصله دو روز و از 24 تا 26 بهمن به میزبانی جزیره قشم برگزار خواهد شد.
دبیرکل سازمان ساحلی در باره دلایل این تغییرات گفت: درخواست های زیادی از سوی تیم های شرکت کننده در مرحله نخست لیگ ساحلی داشتیم مبنی بر اینکه هزینه رفت و آمد برای تیم ها سنگین است و اگر امکان دارد مراحل لیگ ساحلی را از نظر مکان و زمان به هم نزدیک شود.
کسری غفوری تصریح کرد: بر همین اساس و با هماهنگی میزبانان مراحل دوم و سوم لیگ ساحلی به فاصله دو روز و فاصله کوتاهی از یکدیگر در بندرعباس و جزیره قشم برگزار خواهد شد تا از نظر هزینه تیم ها شرکت کننده در شرایط بهتری قرار داشته باشند.
وی با بیان اینکه در تورهای مهم و بزرگ آسیا و جهان نیز اینگونه برنامه ریزی برای مسابقات وجود دارد، افزود: به عنوان مثال تور آسیا و اقیانوسیه تایلند در دو مرحله نزدیک به هم (20 تا 22 فروردین و 24 تا 27 فروردین) در دو شهر نزدیک به هم کشور تایلند برگزار می شود.
دبیرکل سازمان ساحلی در باره مراحل چهارم و پنجم این رقابت ها و تغییرات احتمالی نیز گفت: پیشنهادهایی برای این مراحل نیز شده است مانند اینکه در دو شهر بوشهر و گناوه برگزار شود.
وی تاکید کرد: البته جزیره کیش میزبان نخستین مرحله لیگ ساحلی ایران بود، با توجه به استقبال تیم ها و توجه رسانه ها درخواست میزبانی مرحله نهایی (مرحله پنجم) را دارد که هنوز تصمیم گیری نهایی در باره این موارد انجام نشده است.
نخستین لیگ والیبال ساحلی ایران در سال 93 کلید خورد که در پنج مرحله پیگیری خواهد شد. مرحله نخست این رقابت ها به میزبانی کیش برگزار شد که با قهرمانی تیم بانک توسعه و تعاون گنبد به پایان رسید.
برنامه اعلام شده از سوی سازمان ساحلی: مرحله دوم – 19 تا 21 بهمن ماه 93 – بندرعباسمرحله سوم – 24 تا 26 بهمن ماه – جزیره قشم
برچسب ها: والیبال ، ساحلی ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار