هفتمین جلسه تمرینی سرخپوشان در اردوی کیش برگزار شد

سرخپوشان امروز برای هفتمین جلسه، تمرینات خود را در جزیره کیش با حضور در سالن بدنسازی مجموعه المپیک برگزار کردند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، در حالی که نسبت به تمرین روز گذشته، فرشاد قاسمی از جمع بازیکنان جدا شده بود و پنجشنبه شب برای همراهی تیم ملی امید به تهران بازگشت، سرخپوشان هفتمین جلسه تمرینی خود را در سالن بدنسازی برگزار کردند.
 
قبل از شروع تمرین صبح، بساط کشتی در تشت کشتی وسط سالن داغ شد که طی آن خانزاده و عباس‌زاده با هم کشتی گرفتند که در این میان عباس‌زاده نشان داد غیر از فوتبال و ژیمناستیک در کشتی هم سررشته دارد.
 
تمرین ابتدا با گرم کردن شروع شد و بازیکنان بلافاصله طبق برنامه مربی بدنساز تیم، به سراغ دستگاه‌های بدنسازی در حضور مسعود مومنی و زیر نظر حمید درخشان رفتند و کار خود را آغاز کردند.
 
کادر فنی، محمود خوردبین و مهدی خواجوند نیز در کنار سرخپوشان به کار با دستگاه‌های بدنسازی پرداختند که در یک صحنه، سرپرست تیم با مصدومیت از ناحیه مچ پا مواجه شد که کادر پزشکی به او کمک کردند.
 
بعد از وزنه زدن یک سری کارهای سرعتی و حرکتی از میان موانع انجام شد و مسعود مومنی در دقایقی با چند تن از بازیکنان درباره وضعیت بدن‌هایشان به صحبت پرداخت که در این بین، بازیکنان به او حمله کردند و او را چندین بار به هوا پرتاب کرده و هورا کشیدند.
 
شنا، والیبال ساحلی و تفریح، برنامه بعد از تمرین صبح جمعه
 
با توجه به کرکری‌هایی که از دفعه قبل باقی مانده بود، اینبار بازیکنان قبل از اینکه برای شنا به دریا بروند، یک راست رفتند برای بازی والیبال ساحلی. دفعه قبل دو تیم در دو گروه شامل بچه‌های تهران و مازندران به مصاف هم رفتند که بچه‌های تهران توانسته بودند با اختلاف 6 امتیاز برنده شوند که درخشان هم در این گروه بود. این دفعه کادر فنی یک گروه شدند و بازیکنان نیز در تیم مقابل قرار گرفتند.
 
حمید درخشان، نادر باقری، حسین عبدی، همراه با محمد نوری، اسماعیل‌زاده و سوشا در یک تیم و بنگر، ماهینی، صادقیان، کفشگری و هادی نوروزی در تیم دیگر قرار گرفتند که با هم مسابقه دادند و در حضور تماشاگران که بیشتر از دفعه قبل بودند مورد تشویق قرار گرفتند. بعداز بازی والیبال ساحلی، بازیکنان به آب تنی در دریا مشغول شدند.

انتهای پیام/
 
 
 
 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار