مهلت ارسال آثار به جشنواره «تدبیر قلم» تمدید شد

مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره نمایشنامه نویسی «تدبیر قلم» که به همت معاونت توانبخشی سازمان بهزیستی کشور برگزار می‌شود تا ۲۵ بهمن تمدید شد.

به گزارش حوزه تجسمی باشگاه خبرنگارارن به نقل از روابط عمومی نخستین جشنواره نمایشنامه نویسی تدبیر قلم؛ این جشنواره که به همت معاونت توانبخشی سازمان بهزیستی کشور برگزار می شود به علت استقبال هنرمندان، مهلت ارسال آثار را  تا ۲۵ بهمن تمدید کرد.

معاونت توانبخشی سازمان بهزیستی کشور با توجه به اهداف تربیتی و آموزشی هنر نمایش و نقش موثر آن در توانمند سازی افراد معلول و کارکرد اجتماعی آن به ویژه در ارتقاء سطح آگاهی عمومی، انتقال مفاهیم به مخاطبین با تاکید به تغییر نگرش جامعه و پیشگیری از گسترش عوامل ایجاد کننده ناتوانی، ضرورت تدوین آثار نمایشی با بن مایه معلولیت ومسائل مرتبط با آن را دو چندان می کند. با توجه به خلا موجود در زمینه متون نمایشی مرتبط و به منظور دستیابی به مجموعه ای از آثار نمایشی کیفی و استاندارد، معاونت توانبخشی سازمان بهزیستی کشور به دبیری و میزبانی استان چهارمحال وبختیاری،  نخستین جشنواره نمایشنامه نویسی را ۲۵ اسفند ماه  برگزار می نماید. 

لازم به ذکر است؛ علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را بخش های نمایشنامه نویسی صحنه ای کودک و نوجوان و عروسکی با توجه به محور های اشاره شده تا تاریخ ۲۵ بهمن ماه به دبیر خانه جشنواره ارسال نمایند. هیات داوران پس از باز خوانی آثار، تعداد ۱۰نمایشنامه به عنوان برگزیده و بدون در نظر گرفتن الویت اعلام خواهد نمود.

علاقه مندان از طریق ارسال ایمیل به پست الکترونیک  tadbir_ghalam@yahoo.com اطلاعات لازم را دریافت نمایند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار