آرامی:

نحوه انتخاب ملی‌پوشان فنی است/به فکر ورودی المپیک 2018 هستیم

رییس کمیته فنی شیرجه کشورمان گفت: شیرجه‌روهای اعزامی به کویت جزو بهترینهای لیگ و مسابقات قهرمانی کشوری هستند.

نحوه انتخاب ملی‌پوشان فنی است/به فکر ورودی المپیک 2018 هستیممحمود آرامی مسئول کمیته فنی شیرجه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: قرار است در اردوی تدارکاتی کویت با پنج شیرجه‌رو و 2 مربی حاضر شویم 3 نفر از ملی‌پوشان اعزامی نفرات برتر همه سه رشته تخته یک متر تخته سه متر و سکو در رده سنی بزرگسالان هستند. 2 نفر دیگر از شیرجه‌روهای ملی‌پوش نیز در مسابقات لیگ حضور داشتند و از سوی کارشناسان جزو مستعدترین شناسایی و معرفی شدند آنها رده‌ سنی نوجوانان (14و 13 سال) هستند.

وی در خصوص سطح کیفی شیرجه کویت گفت: کویت در شیرجه به لحاظ امکانات و مربیانی که در اختیار دارد از سطح فنی بالایی برخودردار است این اردو می‌تواند فرصت خوبی به منظور استفاده از امکانات کمک آموزشی مدرن و سطح بالای کویتی‌ها برای شیرجه‌روهای ملی‌پوش ایران فراهم کند.

رییس کمیته فنی شیرجه خاطر نشان کرد: هدف ما از اعزام ملی‌پوشان به این اردو آماده سازی شیرجه‌روهای بزرگسال برای حضور موفق در مسابقات انتخابی المپکی است تا بتواند حد نصاب ورودی المپیکرا به دست آورند در رده سنی نوجوانان هم می‌خواهیم با این اعزام پشتوانه‌های شیرجه ایران را تقویت کنیم.

اعضای اعزامی تیم ملی شیرجه به کویت را حمید کریمی،‌ شهنام نظرپو، مجتبی‌ولی‌پور، پاسافاخریان، محمد دوام به مربیگری رضا خبیری‌نژاد و حمید رضا سازی خانی تشکیل می دهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار