مديركل تعزيرات حكومتي همدان ؛

۸۶۰۰ فقره پرونده در حال پیگیری است

مديركل تعزيرات حكومتي همدان از ورود بيش از ۸۶۰۰ فقره پرونده و با محكوميتی افزون بر ۲۰۰ ميليارد ريال در سال جاری به تعزيرات حكومتي استان همدان خبر داد.

۸۶۰۰ فقره پرونده در حال پیگیری است
به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران، علیرضا حسن‌پور با اشاره به عملکرد تعزیرات حکومتی در همدان اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد هشت هزار و ۶۰۷ فقره پرونده با محكوميت بيش از ۲۰۰ ميليارد و ۱۹ ميليون ريال وارد تعزیرات حکومتی استان همدان شده است.

وی با بیان اینکه تعداد هفت هزار و ۹۳۱ پرونده مربوط به تخلفات كالا و خدمات بوده است، افزود: از دیگر تخلفات می توان به ۶۲۳ فقره قاچاق كالا و ارز و ۹۳ فقره در زمینه بهداشت، دارو و درمان و دامپزشكياشاره کرد که  به تعزيرات حكومتي استان همدان ارسال شده است.

مديركل تعزيرات حكومتي همدان با تاکید بر اینکه: در بخش كالا و خدمات ۱۰۰ درصد، در بخش قاچاق كالا و ارز ۹۷ درصد و در بخش بهداشتي ۱۰۳ درصد پرونده‌ها رسيدگي و در حال اجرا است،عنوان کرد:در حال حاضر ميانگين زمان رسيدگي به پرونده‌ها در استان ۱۴ روز است.

حسن‌پور با اشاره به همکاری دیگر دستگاه‌های مرتبط در استان همدان یادآور شد: بر اساس برنامه زمان‌بندی در صدد كاهش مدت رسیدگی به پرونده‌ها به كمتر از ۱۰ روز هستیم.

انتهای پیام/زا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.