یاسوج؛

افزایش دو برابری بیمه داروها از خدمات شاخص دولت در بخش سلامت

معاون پارلمانی وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی گفت: افزایش پوشش بیمه داروهای پزشک خانواده از 250به 450 قلم از خدمات شاخص دولت تدبیر و امید در بخش سلامت است.

طاهر موهبتی در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج  افزود: این طرح بخش زیادی از هزینه های هنگفت مردم در پرداخت دارو را کاهش داد.

وی به هزینه های کلان اجرای طرح سلامت از سوی دولت یاردهم و افزایش رضایت مردم ازاین خدمات اشاره کرد وگفت: ارایه خدمات تخصصی به بیماران در بخش دولتی در قالب اجرای طرح تحول سلامت افزایش یافته است .

موهبتی اهمیت منتفع شدن مردم محروم از خدمات فراگیر بخش سلامت را یادآورشد گفت: در استان کمترتوسعه یافته کهگیلویه وبویراحمد در یکسال گذشته تعداد پزشکان متخصص افزایش یافته که این اقدام نمونه ای از افزایش پوشش خدمات تخصصی در بخش درمان مناطق محروم است.

وی با بیان اینکه دراین استان در تمامی مراکز بهداشتی و درمانی روستایی از پزشک مستقر است، تصریح کرد: درصد پوشش پزشکان در مراکز روستایی کهگیلویه وبویراحمد در دولت یازدهم 30درصد افزایش یافته است.

موهبتی اظهار کرد : بهره برداری از طرحهای نیمه تمام بیمارستانی از جمله اهداف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است.
معاون پارلمانی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اسفر به کهگیلویه وبویراحمد ضمن افتتاح دستگاه سی تی اسکن بیمارستان شهید رجایی دوگنبدان باصرف 24میلیارد ریال و بازدید از چند طرح بهداشتی و درمانی، درجریان مشکلات و توانمندیهای بخش سلامت این استان قرار گرفت.

انتهای پیام /زا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.