آصفری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

توافق خوب هسته‌ای باید یک مرحله‌ای باشد/ اجازه سو‌ء استفاده به غرب را نمی‌دهیم

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اگر غرب بخواهد مجددا وعده سرخرمن دهد و به تعهداتش پایبند نباشد، باید بداند که جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات هوشیارانه عمل خواهد کرد و مجددا اجازه سوء استفاده به غرب را نخواهد داد.

توافق هسته‌ای باید یک مرحله‌ای باشد/ ایران اجازه سو‌ء استفادهای غرب را نخواهد داد
"محمدحسن آصفری" نماینده مردم اراک و کمیجان در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه "این حرف را که می‌گویند در یک برهه درباره "اصول کلی" توافق شود و بعد درباره جزئیات نمی‌پسندیم"، گفت:  آمریکایی‌ها درصدد بودند تا توافق هسته‌ای با ایران دو مرحله‌ای باشد، یک مرحله توافق سیاسی و در مرحله دوم توافق کلی و جزئی صورت گیرد که این کلاهبرداری طرف مقابل است.  
 
وی افزود: ما یکبار شاهد سوء استفاده‌ غرب در توافق اولیه بودیم که در نتیجه آن تحریم‌هایی علیه ایران تصویب شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: اگر قرار است توافقی صورت گیرد، باید یک مرحله‌ای باشد و در آن توافق، توافق تمام مسائل هسته‌ای و مسائل تحریم‌ها یعنی به رسمیت شناخته شدن حقوق هسته‌ای ایران و لغو همه تحریم‌ها لحاظ شود.
 
آصفری ادامه داد: اگر غرب بخواهد مجددا وعده سرخرمن دهد و به تعهداتش پایبند نباشد، باید بداند که جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات هوشیارانه عمل خواهد کرد و مجددا اجازه سوء استفاده به غرب را نخواهد داد.  
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: توافق بد به معنای این است که به فعالیت هسته‌ای ما بی‌توجهی کرده و تحریم‌ها را متوقف نکنند، اگر چنین اتفاقی رخ دهد، توافق بد خواهد بود و ما قطعا آن‌را نمی‌پذیریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار