منصوری آرانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران تاکید کرد

تحقق اقتدار و عظمت ایران در عرصه جهانی با «توافقِ خوب»

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به ویژگی‌های توافق خوب، گفت: توافقِ خوب، توافقی است که اقتدار، عظمت و شکوه کشورمان را در پی داشته و موجب نشاط و روح حماسی در جامعه شود.

«توافق خوب» اقتدار، عظمت و شکوه ایران را در پی دارد«عباسعلی منصوری‌آرانی» نماینده مردم آران و بیدگل در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به ویژگی‌های توافقِ خوب گفت: توافقِ خوبف توافقی است که اقتدار، عظمت و شکوه کشورمان را در پی داشته و موجب نشاط و روح حماسی در جامعه شود.

وی افزود: گفتگوهای هسته‌ای ما با توجه به این موضوع راهبردی است؛ آثار مثبت و  منفی آن به شدت کشور را تحت تاثیر قرار می‌دهد، لذا دولت‌ها باید با توجه به این مهم پایبند توافقات باشند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: چنانچه توافق بتواند حال و آینده کشور را در مسیر پیشرفت و توسعه قرار دهد، این توافق خوب است؛ اما در عین حال توافقی که مانع پیشرفت و توسعه باشد و آسیب‌های جدی را به حال و اینده کشور وارد کند توافق بد است.

منصوری آرانی ادامه داد: توافق بد یاس و ناامیدی را در پی دارد و می‌تواند شکاف و آسیب‌های جدی در عرصه‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و رفاهی ایجاد کند و  یا برعکس توافقِ خوب آثار مثبت دراز مدتی را در خود ایجاد می‌کند.

نماینده مردم آران و بیدگل با بیان اینکه برداشته شدن تحریم‌ها جزئی از توافقِ خوب است تصریح کرد: تحریم‌ها محور همه توافق نیست اما نقش بزرگی را ایفا می‌کند، محور اصلی را باید روی افکار عمومی جهانیان قرار دهیم در حالیکه صهیونیست‌ها و غربی‌ها میلیاردها دلار خرج کردند تا ایران را کشوری تروریست نشان دهند و ما با استفاده از این فضا می‌توانیم حبابی را که آنها ساخته‌اند، بشکنیم.

وی خاطرنشان کرد: برای اینکه چهره واقعی جمهوری اسلامی ایران را برای جهانیان منعکس کنیم، باید رمز ایستادگی، مقاومت و صبر ملت ایران را نشان دهیم و اینها می‌تواند آثار بزرگی داشته باشد که از رفع تحریم‌ها هم بالاتر است، اگرچه رفع تحریم‌ها هم از موارد مهم توافق خوب است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار