حضور11 کشور و 20 شرکت خارجی در نمایشگاه گردشگری

رحمانی موحد گفت: 11 کشور و 20 شرکت خارجی در حدود 300 متر مربع از فضای نمایشگاه را به خود اختصاص داده اند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ مرتضی رحمانی موحد معاون گردشگری در حاشیه افتتاحیه هشتمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته گفت: نمایشگاه بستر و عرصه ارائه کنندگان و دریافت کنندگان خدمات است،محلی است برای تعامل،گفت و گو،معرفی جاذبه ها و استعدادها در تمامی عرصه ها و حوزه های نرم افزاری و سخت افزاری.

وی در ادامه اظهار داشت: نمایشگاه گردشگری در 8 سالن،21 هزار متر مربع فضا برگزار شد که حدود 11 هزار متر مربع آن فضای مفید بود.شرکت های مختلف اعم از دفاتر،هتل ها،مراکز اقامتی،شرکت های بیمه حضور داشتند.یک سالن مختص استان ها و ظرفیت های گردشگری آن ها در نظر گرفته و ارتقای سفر به کویر در مرکز این سالن تعبیه شده است.

معاون گردشگری در ادامه به تعداد شرکت کنندگان خارجی اشاره کرد و گفت:11 کشور و 20 شرکت خارجی در حدود 300 متر مربع از فضای نمایشگاه را به خود اختصاص داده اند ضمن اینکه ما بازدید کنندگان بسیاری از کشورهای مختلف طراحی کرده ایم که غرفه ندارند اما از نمایشگاه ما بازدید می کنند و این خود بستری برای دریافت اطلاعات و ارتباطات آتی با دفاتر ایران خواهد بود.

رحمانی موحد ضمن ابراز امیدواری در َآشناسازی جاذبه های گردشگری ایران بیان داشت: تلاش است با ارتقای کیفیت این نمایشگاه و نمایشگاه های مشابه بتوانیم در توسعه گردشگری کشورمان گامی موثر برداریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار