مرتضوی در جمع خبرنگاران:

هیچ تخلفی از طرف من در تامین اجتماعی وجود ندارد/ حتی یک چوب کبریت هم از سازمان تامین اجتماعی در اختیار بابک زنجانی نبوده است

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در دولت دهم گفت:هیچ تخلفی از طرف من در بحث تامین اجتماعی وجود ندارد و من تمام اقدامات را بر مبنای قانون و مصوبات قانونی هیات امنا و هیات مدیره سازمان انجام دادم.

هیچ تخلفی از طرف من در تامین اجتماعی وجود ندارد/ حتی یک چوب کبریت هم از سازمان تامین اجتماعی در اختیار بابک زنجانی نبوده استبه گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران؛ سعید مرتضوی مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در دولت دهم در حاشیه مراسم ترحیم والده احمدی نژاد با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی پیرامون آخرین وضعیت پرونده های قضایی خود گفت:در رابطه با پرونده سازمان تامین اجتماعی آن هایی که در سازمان هستند،می دانند که کوچک ترین تخلفی در زمان مدیریت من اتفاق نیفتاده است.

وی ادامه داد: در یک سال و نیمی که مدیریت تامین اجتماعی را بر عهده داشتم هر چه توانستیم بر منابع مالی سازمان اضافه کردیم و مصوباتی را محقق کردیم که خیر و برکت آن امروز هم نصیب سازمان تامین اجتماعی می شود.

مرتضوی با تکذیب مجدد واگذاری 137 شرکت سازمان تامین اجتماعی به بابک زنجانی در دوران مدیریت خود بر این سازمان اظهارداشت: این موضوعات فقط برای تبلیغات بود و نوعی جنگ روانی محسوب می شد و الان که بابک زنجانی را دستگیر کرده اند متوجه شده اند که حتی یک چوب کبریت هم از سازمان تامین اجتماعی پیش او نبوده است.

وی ادامه داد: در این مدتی که بابک زنجانی بازداشت بوده ،فقط در خصوص مسائل مربوط به وزارت نفت از او پیگیری شده است و هیچ مالی از تامین اجتماعی پیش او نبوده است که اعاده شود.

مرتضوی در ادامه با اشاره به روند پرونده خود بیان داشت: برای روز هفتم ماه قبل جهت رسیدگی به پرونده من، وقت رسیدگی تعیین کرده بودند که به دلیل عوض شدن بازپرس و استعلامات انجام شده هنوز جواب نیامده است و پرونده را مطالعه نکرده اند و رسیدگی تجدید شده و مطلب خاص دیگری هم وجود ندارد.

رئیس سابق سازمان تامین اجتماعی در پاسخ به سوالی مبنی بر طولانی شدن رسیدگی به پرونده اش با توجه به حجم پرونده تصریح کرد: پرونده من هیچ حجمی ندارد چون تخلفی در آن صورت نگرفته و تنها یک سری مسائل در رابطه با بودجه غیرشمول در پرونده من مطرح است.

وی در ادامه با اشاره به نحوه تخصیص بودجه غیر شمول اظهار داشت: بودجه غیر شمول در همه سازمان ها، نهادها و وزارت خانه ها وجود دارد و قانون مخصوص به خود را دارد و قانون گذار از طریق هیات امنا یا مجلس موارد مصرف بودجه غیر شمول را تعیین می کند.

مرتضوی با اشاره به اختیار وزرا و روساء سازمان ها در هزینه کردن بودجه غیر شمول اظهار داشت:برخی یک سری اسامی را در اختیار رسانه ها قرار دادند  و چنین القا کرده اند که برخی افراد از بودجه غیر شمول سازمان تامین اجتماعی پاداش گرفته اند؛حال آن که آن افراد، در زمره بیماران و سرپرست های خانواده های بی بضاعت بیمه شده تامین اجتماعی بودند.

مرتضوی با بیان این که افرادی که علیه او پرونده سازی می کنند به دنبال اغراض سیاسی خود هستند،گفت: اخیراً در اخبار آمده بود که هفته گذشته در سازمان تامین اجتماعی چندین میلیون سوء استفاده مالی صورت گرفته و عده کثیری بازداشت شدند.

مدیر عامل سابق تامین اجتماعی در ادامه اظهار داشت: مدیر سازمان تامین اجتماعی اگر از مدیر عامل سکه بگیرد و صحیح کار کند خوب است یا این که از ارباب رجوع یا یک کارخانه دار سکه بگیرد و خودش را فاسد کند خوب است؟ در هر صورت ما هر کاری را انجام داده ایم در چارچوب قانون بوده است.

وی ادامه داد: اگر هیات امنا بودجه تعیین کرده و لیست داده که بر این مبنا بودجه یر شمول توزیع شود،ما بر اساس مصوبه هیات امنا و هیات مدیره این کار را انجام دادیم.

مرتضوی در پایان خاطرنشان کرد: هیچ تخلفی از طرف من در بحث تامین اجتماعی وجود ندارد و من تمام اقدامات را بر مبنای قانون و مصوبات قانونی هیات امنا و هیات مدیره سازمان انجام دادم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار