آغاز طرح بازديد قبل از سفر نوروز 94 شرکت اطلس خودرو

با نزدیک شدن ایام عید، نمایندگی های خودرو، طرح های نوروزی معاینه فنی رایگان خودرو ها را آغاز کرده اند.

به گزارش سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اطلس خودرو ، در این راستا پوریا میر آفتابی مدير خدمات پس از فروش شرکت اطلس خودرو اعلام کرد:شرکت اطلس خودرو با آغاز سال جديد و پيش بيني سفرهاي برون شهري گسترده و در راستاي رفاه حال اعضاي محترم خانواده کيا ،طرح بازديد فني رايگان خودروهاي كيا را از تاريخ 25 بهمن ماه لغايت 14 ام اسفندماه سال جاريبرگزار مي نمايد.

پوريا مير آفتابي در ادامه افزود: در اين طرح کليه دارندگان خودروهاي کيا اعم از افرادي که خودروهاي خود را با گارانتي شرکت اطلس‌خودرو و يا بدون گارانتي خريداري نموده اند مي توانند از مزايايي نظير: بازديد رايگان فني خودرو شامل تست با دستگاه عيب ياب، بازديد سيالات مصرفي،صافي هوا، فيلتر تهويه كابين، تسمه ها، شيلنگ ها و لوله هاي آب و روغن، تيغه برف پاكن، سيستم گرمايشي خودرو و سيستم ترمز را دریافت کنند.

وی خاطر نشان کرد همچنین این طرح با تخفیف های ویژه ای برای دارندگان خودروهای کیا شامل كليه خودروهاي شركتي و غير شركتي همراه است که شامل 10% تخفيف اجرت سرويس هاي دوره اي می شود. همچنین 50% تخفيف روغن موتور كاسترول براي خودروهاي شركتي و 20% تخفيف روغن موتور كاسترول براي خودروهاي غير شركتي.

مدیر خدمات پس از فروش شرکت اطلس خودرو تصریح کرد: مشتریان با شرکت در این طرح می توانند شانس خود را در برنده شدن در قرعه‌كشي كارت هاي طلايي خدمات پس از فروش شرکت اطلس خودرو محک بزنند که در این خصوص جهت کسب اطلاعات بيشتر مي‌توانند به وب سايت شرکت اطلس خودرو به آدرس www.atlaskhodro.comمراجعه فرمایند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار