براي اولين بار در ميان کليه شرکتهاي خودرويي کشور:

​ رتبه نخست رضايتمندي خدمات پس از فروش توسط شرکت اطلس خودرو

شركت اطلس خودرو در اين دوره ارزيابي با کسب811 امتياز، رتبه نخست را در ميان کليه شركتهاي خودرويي کشور کسب نمود و شرکتهاي آسان موتور و مزدا يدک در جايگاههاي بعدي قرار گرفته اند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران ، سازمان بازرسي كيفيت و استاندارد ايران ISQI به عنوان نماينده وزارت صنعت معدن و تجارت و همچنين سازمان حمايت مصرف كنندگان و توليد كنندگان و تنها نهاد رسمي ارزيابي خودرو سازان و واردکنندگان خودرو در کشور، گزارش اخير خود مربوط به سه ماهه سوم سال 93 را منتشرکرد که در اين گزارش نتايج ارزيابي شرکتهاي خودرويي بر اساس رضايتمندي مشتريان اعلام شده است.

بر اساس اين گزارش شركت اطلس خودرو در اين دوره ارزيابي با کسب811 امتياز، رتبه نخست را در ميان کليه شركتهاي خودرويي کشور کسب نمود و شرکتهاي آسان موتور و مزدا يدک در جايگاههاي بعدي قرار گرفته اند.

بر اساس اين آمار از مجموع نه شرکت قرار گرفته در جايگاه بالاي متوسط صنعت، 5 شرکت واردکننده و چهار شرکت توليد کننده قرار دارند که رتبه هاي اول و دوم مربوط به واردکنندگان مي‌باشد.

از آنجا که شعار شرکت کياموتورز و بالطبع شرکت اطلس خودرو نماينده رسمي اين شرکت در ايران "پشتيبان همچون خانواده" تعريف گرديده است، اين موفقيت را مي توان گام موثري در راستاي اثبات تحقق اين شعار در کشور و به منظور ارائه خدمات مناسبتر به مشتريان محترم تلقي نمود.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار