حضور «سروش صحت» و «رضا کیانیان» در اولین کنسرت «چارتار» در کیش + تصاویر

اولین کنسرت گروه موسیقی تلفیقی «چارتار» در کیش باحضور هواداران و هنرمندان سینما و تئاتر برگزار شد.

به گزارش حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران؛ گروه "چارتار" که برای اولین بار در جشنواره موسیقی فجر نیز حضور پیدا کرد، به همت مجموعه فرهنگی تجاری میکامال در جزیره کیش به روی صحنه رفت.

تمام بلیت های این کنسرت که در مرکز همایش‌های خلیج فارس جزیره کیش برگزار شد، با استقبال بسیار خوب علاقه مندان ظرف مدت کوتاهی به فروش رفت. اولین کنسرت گروه "چارتار" در جزیره کیش در حالی برگزار شد که مجموعه برگزار کننده با تبلیغات شهری گسترده اعضای این گروه را حیرت زده کرد.

رضا کیانیان، سروش صحت، بهاره رهنما، لیلی رشیدی، فلامک جنیدی از جمله بازیگران سرشناسی بودند که برای دیدن این کنسرت به جزیره کیش رفته بودند. مهندس ترکان و مهندس مونسان (مدیر سازمان منطقه آزاد کیش) نیز نظاره گر این کنسرت بودند.

"قطار"، "هندسه"، "زن دیوانه" با همراهی خوب مردم قطعات ابتدایی این کنسرت بودند، سپس نوبت به قطعه محبوب "آشوبم" رسید و پس از آن "حرفی بزن"، "عاشقانه تنهاست"، "دریچه" و "کلاغ" دیگر قطعاتی بودند که به مرحله اجرا در آمدند. در ادامه این اجرا که استقبال بسیار خوبی از آن به عمل آمده بود "باران تویی" با همخوانی مستمر مخاطبان جوی متفاوت به این اجرا داد. در "حسرت ماه"، "مرا به خاطرت نگهدار"، "شبیه یک مرداب"، "خوشا به من" و "دریچه" نیز حسن ختام این کنسرت بودند.
 
شایان ذکر است موسسه فرهنگی هنری آتی آرت با همراهی مجموعه میکامال برگزار کنندگان این کنسرت بودند.




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار