فالکائو برحسب گل‌های زده قضاوت نمی‌شود

این روزها رادامل فالکائو بازیکن قرضی منچستر یونایتد بیش از هر فوتبالیست دیگری جایگاه خود را نامطمئن و متزلزل می‌بیند اما سرمربی شیاطین سرخ قصد ندارد او را برحسب تعداد گل‌های زده قضاوت کند.

فالکائو برحسب گل‌های زده قضاوت نمی‌شودبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکای اسپرت رادامل 5 ماه نه چندان موفق را در لیگ برتر انگلیس پشت سر گذاشت و همواره از احتمال پایان همکاری شیاطین سرخ با این مهاجم کلمبیایی در پایان فصل 2015 -2014 صحبت‌هایی شنیده می‌شود لوئیس فن خال سرمربی هلندی یونایتد برای کمک به حفظ آرامش رادامل فالکائو گفت: شاخص‌های فراوانی به غیر از گل زدن برای ارزیابی یک مهاجم وجود دارد قرار نیست تعداد گل‌های زده فالکائو را ملاک نگه داشتن او در اولدترافورد قرار دهیم به عنوان مثال در دیدار مقال برنلی گل به ثمر رسیده توسط کریس اسمالینگ در نتیجه پاس زیبای فالکائو بدست آمد به همین دلیل است که هرگز یک بازیکن را تک بعدی مورد قضاوت قرار نمی‌دهم باید بنیتس و درک گسترده‌تری داشت.

لازم به ذکر است فالکائو دارای دستمزد 420 هزار پوند در هفته در اولدترافورد است و بسیاری از منتقدان چنین دستمزدی را برای او بالا می‌دانند.

*رونی در میانه زمین باقی می‌ماند

به کارگیری وین رونی در خط هافبک منچستریونایتد از سوی روی هاجسون سرمربی تیم ملی انگلسی مورد اختیار قرار گرفته بود اما لوئیس فن خال حاضر به تغییر عقیده نبوده و از پست جدید رونی حمایت کرد.

سرمربی هلندی در بیشتر بازیهای این فصل لیگ برتر انگلیس از رونی در میانه زمین استفاده کرد و در دفاع از تصمیم خود گفت: شاید رونی بهترین مهاجم باشد اما باید دید هر بازیکنی در کدام نقطه از زمین می‌تواند بزرگترین نقش را ایفا کرده و هماهنگی مناسبی با دیگر اعضای تیم داشته باشد.

توازن و ثبات در تیم از موقعیت فردی بازیکنان اهمیت بیشتری دارد شاید برای هاجسون عملکرد رونی در خط حمله بهتر باشد ولی برای ما در منچستر یونایتد اینگونه نیست اگر من هم سرمربی تیم ملی انگلیس بودم شاید همین کار را می‌کردم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.