سنندج؛

۲۹۸ خانه قرآن شهری و روستایی در کردستان فعالیت دارند

مسئول دارالقرآن کریم تبلیغات اسلامی استان کردستان با اشاره به صدور مجوز این اداره برای خانه‌های قرآن گفت: در حال حاضر ۲۹۸ خانه قرآن شهری و روستایی با مجوز دارالقرآن کریم در سطح استان کردستان فعالیت دارند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران سنندج، ناصر علیپور با اشاره به اینکه از این تعداد 217 مورد خانه قرآن شهری و 81 مورد خانه قرآن روستایی بوده است گفت: این خانه های قرآن به صورت مستمر در طول هفته کلاس‌های قرآنی را برگزار      می‌کنند.
وی افزود:سازمان دارالقرآن کریم در راستای ساماندهی، حمایت، هدایت و نظارت برای جلسات خانگی در قالب خانه‌های قرآن شهری و روستایی مجوزدار کرده است.
مسئول دارالقرآن کریم تبلیغات اسلامی استان کردستان با اشاره به اینکه استقبال برگزارکنندگان جلسات خانگی قرآن از این طرح، خوب ارزیابی شده است، بیان کرد: تعداد دیگری از این خانه های قرآنی در حال دریافت مجوز هستند.
وی  ادامه داد: کلاسهای قرآنی در این خانه‌ها به صورت مستمر در طول هفته و در رشته‌های مختلف روخوانی و روانخوانی، صوت و لحن، ترتیل، حفظ و تفسیر برگزار می‌شود.
علیپور گفت: در این کلاس‌های قرآن چهار هزار و 470 قرآن‌آموز مشغول یادگیری قرآن هستند.
وی به حمایت های مادی و معنوی دارالقرآن کریم از این خانه های قرآن اشاره کرد و یادآور شد: نظارت و هدایت خانه‌های قرآن، مجهز کردن آنها، برگزاری طرح های قرآنی سازمان از حمایت های این اداره از خانه های قرآن شهری و روستایی است.

انتهای پیام/ع
برچسب ها: قرآن ، شهر ، روستا ، فعالیت ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.