فوریت های درمانی برای از بین بردن لک و جوش‌های صورت

دوری آفتاب در بهبود و درمان لکه‌ها و جوش‌های صورت تاثیر دارد.

دکتر جلیل صداقت پیشه، متخصص پوست و مو در گفتگو با خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران در رابطه با فوریت‌های درمانی برای از بین بردن لک و جوش‌های صورت وی گفت: مهمترین کار برای درمان لک‌های صورت دوری از آفتاب می‌باشد.

و همچنین برای جوش دست کاری نکردن جوش و نیز تماس با آفتاب محدود شود و درمان جوش را آغاز کنیم.

وی تاکید کرد: به هر حال جوش یک زمینه‌ای دارد که آن زمینه باید مشخص و شناسایی شود و درمان شود. ولی در هر صورت هر کسی که جوش می‌زند می‌تواند جای آن به شکل بر روی صورت او بماند، و پس از آن که عامل آن چه چیزی باشد سریع باید درمان آغاز شود. زیرا اگر جوش بر روی صورت بماند‌ جای آن بد شکل می‌شود و اگر آفتاب به آن بخورد تیرگی‌های پوست بیشتر می‌شود پس کار مهمی که باید انجام دهیم دوری از آفتاب می‌باشد.

صداقت پیشه، عنوان کرد: عامل اصلی در ایجاد آکنه‌های پستی آفتاب می‌باشد. عوامل دیگری مثل حاملگی یا داروهای ضد حاملگی یا مصرف بعضی از داروها در ایجاد لکه‌های پوستی تاثیر دارد. این موارد در شرایطی که ضمیمه‌ی حضور آفتاب است لکه‌های پوستی را تشدید می‌کند. بنابراین کسی که حامله است صرف حاملگی باعث تیرگی او نمی‌شود بلکه آن هورمون‌هایی که در بدنش تولید می‌شود در کنار آفتاب استعداد فرد را به تیرگی پوست بیشتر می‌کند.

این متخصص پوست در پایان افزود: بنابراین کار فوری که فرد برای درمان لکه‌ها انجام می‌دهد. دوری از آفتاب و استفاده از کرم‌های ضد آفتاب می‌باشد.

انتهای پیام/
برچسب ها: جوش ، لک ، پوست ، صورت ، دکتر ، درد ، درمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار