حاشیه‌نگاری دومین روز از چهارمین جشنواره مد و لباس فجر

شروع فعالیت غرفه متخلف/ افزایش ساعت بازدید نمایشگاه تا 6 بعدازظهر

روز گذشته یکی از غرفه‌های مربوط به حرفه‌ی مدلینگ با برخورد مأموران نیروی انتظامی تعطیل شد که ظهر امروز ظاهراً با رفع مشکل به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

به گزارش حوزه فرهنگی باشگاه خبرنگاران؛ در ساعات اولیه روز سه شنبه 12 اسفند و دومین روز برگزاری جشنواره مد و لباس فجر غرفه متخلفی که روز گذشته با برخورد مأموران نیروی انتظامی مواجه شد تعطیل بود.

بنابراین گزارش این غرفه‌ی متخلف روز گذشته به دلیل ظاهر افرادی که آن را اداره می‌کردند توجه مأموران نیروی انتظامی را جلب کرده بود و تا صبح امروز از ادامه‌ی فعالیت منع شده بود و در ساعات اولیه روز دوم جشنواره در حالی که اکثریت غرفه‌ها فعالیت خود را آ‌غاز کرده بودند این غرفه تعطیل بود اما ظاهراً با رفع مشکل این غرفه در ساعات ظهر امروز به فعالیت خود ادامه خواهد داد، این درحالی است که افرادی که دیروز باعث توقف فعالیت غرفه شده بودند در غرفه حضور ندارند.

یکی دیگر از اتفاقات روز دوم جشنواره حضور دانش‌آموز دبیرستانی دختر بود که در سالن‌های مخصوص جشنواره مد و لباس تردد می‌کردند.

طی نشست تخصصی حجاب و شیک پوشی که توسط مهناز ترابیان طراح لباس و مدرس دانشگاه شریعتی برگزار شد به فاکتور‌های مهم در انتخاب مد و روانشناسی رنگها پرداخته شد. 

ترابیان، شیک پوشی را گران پوشی نمی‌داند و اعتقاد دارد باید برای شیک پوشی به تناسب رنگها، فرم اندام انسان و سن و قدم و جنسیت افراد توجه  کرد. 

حضور دختران دانش آموز در سالنهای نمایشگاه بین‌المللی باعث نشاط خاصی در فضای جشنواره شد. 

دختران نوجوان با کنجکاوی و البته کمی شیطنت به غرفه‌های مختلف سر می‌زدند و همراه با مسئول محل تحصیل خود به گفتگو با مسئولان غرفه‌ها می‌پرداختند. 

طبق صحبت‌های حمید قبادی دبیر کار گروه ساماندهی مد و لباس کشور عصر امروز مراسم سوگواری شب شهادت حضرت فاطمه(س) در نمایشگاه بین‌المللی برگزار شد. 

گفتنی است، چهارمین جشنواره مد و لباس فجر از تاریخ 93/12/11 تا 93/12/16 هر روزه از ساعت 9 صبح الی 18 عصر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌گردد و بازدید از این جشنواره برای عموم آزاد است. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.