بصیری پور در چهاردهمین اجلاس شورای عالی استانها عنوان کرد

باید با متخلفان در بازار و نظام بانکی برخورد جدی کرد

رئیس شورای عالی استانها با بیان اینکه دلالان در بازار نفع بسیاری می برند،گفت :باید با متخلفان در بازار و نظام بانکی برخورد جدی کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران غلامرضا بصیری پور رئیس شورای عالی استانها در مراسم چهاردهمین اجلاس شورای عالی استانها که امروز (پنج شنبه) با حضور نمایندگان در ساختمان قدیم مجلس برگزار شد با بیان اینکه 5 تن عضو به عنوان اعضای اصلی کمیسیون انتخاب شده اند،اظهار کرد: این افراد باید کمیسیون ها را به صورت ویژه فعال کنند و در بحث کلی وارد شوند.

وی ادامه داد: من از شورها تقاضا دارم که ظرفیت های قانونی خود را بالا ببرند زیرا که تا رسیدن به این ظرفیت ها فاصله ای بسیار دارند.

بصیری پور با بیان اینکه آموزش شورایاری ها از مهمترین برنامه های در دستور کار شورای عالی استانها است،ادامه داد:وزارت کشور از این برنامه استقبال کرده و خواستار اجرایی شدن این امر شده است.
رئیس شورای عالی استانها افزود: تمامی نمایندگان شورای عالی استانها باید با اعضای دولت ارتباط داشته باشند و در رفع نیازهای خود با انها مشارکت کنند.

وی با بیان اینکه 117 نفر در شورای عالی استانها عضو هستند،تصریح کرد:مردم انتظارات زیادی از نمایندگان و مسئولان دارند به همین منظور باید تلاش کنیم که در بخش نظام شورا قوی باشیم و مشکلات مردم را حل و به خواسته های آنها توجه کنیم.

بصیری پور با بیان اینکه دلالان در بازار نفع بسیاری می برند و باعث ضرر کردن بازاریان می شوند،تصریح کرد:باید با متخلفان در بازار و نظام بانکی برخورد جدی شود تا انها نتوانند با سود کلان خود باعث آزار دیگران شوند.

رئیس شورای عالی استانها با اشاره به موضوع اقتصاد مقاومتی و تولید،افزود: اقتصاد مقاومتی به معنای افزایش تولید در کشور است که مسئولان باید به ان توجه ویژه ای داشتع باشند تا دلالان نتوانند بیشترین نفع را در کشور از آن خود کنند.

وی تاکید کرد :مسئولان باید به موضوع وام ازدواج جوانان رسیدگی کنند تا انها مجبور نباشند برای گرفتن وام 3 میلیونی با دردسرهای زیادی مواجه شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.