بصیری پور: جایگاه واقعی شوراها را ارتقا دادم

رئیس سابق شورای عالی استان ها گفت: در طول یک ساله مدیریت خود تلاش کردم جایگاه واقعی شوراها را ارتقاء دهم.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ غلامرضا بصیری پور رئیس سابق شورای عالی استان ها در بیست و سومین اجلاس شورای عالی استان ها که امروز (پنج شنبه) در ساختمان مجلس قدیم برگزار شد با اشاره به دوره ی یک ساله ریاست خود، اظهار داشت: بنده با 37 سال سابقه کارهای اجرایی و مدیریت همه توانم را برای هر کاری می گذارم.

وی افزود: در طول یک سال 35 لایحه و طرح به مجلس شورای اسلامی فرستادم این در حالی است که در طی 14 سال گذشته تنها 66 لایحه و طرح به مجلس فرستاده شده بود.

رئیس سابق شورای عالی استان ها ادامه داد: 200 جلسه در طی یک سال برگزار شد و بنده برای پویایی شوراها نیز 70 روز به تمام شهرستان ها سفر کردم.

بصیری پور تاکید کرد: شورا باید در اصل قانون اساسی پویا شود و همچنین برای ارتقاء جایگاه واقعی شورا را توسعه دهد.

وی با اشاره به مهم‌ترین طرحی که به مجلس فرستاده شده بود، گفت: در زمانی که سیل در سه نقطه از کشور اتفاق افتاد شورا لایحه ای در خصوص تخریب خانه های حاشیه نشین و شناخته شدن جرم برای آن‌ها را به مجلس تقدیم کرد و این طرح نیز به تصویب رسید.

رئیس سابق شورای عالی استان ها در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر دلیل رای نیاوردن خود تاکید کرد: من اهل معامله نیستم و هیچ قولی هم به کسی برای سفر به ترکیه نداده ام.

وی افزود: همیشه در چهارچوب قانون عمل کرده ام و هزینه ای هم از بیت المال برای کسی هزینه نکرده ام.

بصیری پور یادآور شد: 44 نفر از نمایندگان راه من را باور داشتند اما دلیل رای نیاوردم را این می‌دانم که من اهل معامله نیستم.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار