درگیری اعضای شورای عالی استان ها با یکدیگر در پی اختلافات مالی

در بیست و چهارمین جلسه عمومی شورای عالی استان ها بین برخی از اعضای شورا به دلیل اختلافات مالی درگیری رخ داد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در بیست و چهارمین جلسه عمومی شورای عالی استان ها که امروز (پنج شنبه) در ساختمان مجلس قدیم  برگزار شد،پس از تقدیر از بصیری پور رئیس سابق شورای عالی استان ها بین برخی از اعضای هیئت رئیسه سابق شورا و اعضای هیئت رئیسه جدید به دلیل اختلافات مالی درگیری‌هایی رخ داد.

چمران رئیس شورای عالی استان ها در جمع خبرنگاران با اشاره به این اتفاقات که به دلیل اختلافات مالی پیش آمده، اظهار داشت: به زودی و پس از حسابرسی های دقیق می توان در خصوص هزینه های یک سال گذشته شورای عالی استان ها اظهار نظر کرد.

وی با تاکید بر اینکه قبل از آغاز دوره قبلی شورای عالی استان ها حدود 11 میلیارد تومان بودجه داشته است، گفت: هم‌اکنون مبلغ حدود 4 میلیارد تومان در حساب شورای عالی استان‌ها ثبت شده که از این رقم نیز باید 1 میلیارد و 200 میلیون تومان بابت بدهی پرداخت شود.

بصیری رئیس سابق شورای عالی استان ها با تاکید بر اینکه حساب مالی شورای عالی استان ها در دوره گذشته کاملا شفاف و روشن است، گفت: هیچ تخلفی در یک سال گذشته صورت نگرفته و تمام هزینه های انجام شده با سند و مدرک همراه است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار