بررسی باید و نبایدهای جراحی­های زیبایی در «یک فنجان سلامت»

«یک فنجان سلامت» جمعه 15 اسفند با دعوت از دکتر محسن فدایی موضوع جوان سازی پوست و باید و نباید های جراحی زیبایی را بررسی می کند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه دو، دکتر محسن فدایی فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و فک و صورت و عضو انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران  است؛ این متخصص درباره باید و نباید های جراحی زیبایی صحبت خواهد کرد.

«چهره­های ماندگار» برنامه این هفته «یک فنجان سلامت»  پروفسور داریوش فرهود است، فرهود پدرعلم ژنتیک ایران و پژوهشگر حوزه ژنتیک، روان‌شناسی، انسان‌شناسی و اخلاق است.

او دارای دكترای ژنتيك پزشكی و انسان‌شناسی از دانشگاه ماينس آلمان، استادی ژنتيك پزشكی از دانشگاه مونيخ آلمان و عضو پیوسته فرهنگستان علوم پزشکی ایران است.

پروفسور فرهود بنيانگذار و مديریت اولين گروه ژنتيک انسانی در ايران و کارشناس رسمی رشته ژنتيک انسانی سازمان جهانی بهداشت است.

در ادامه این برنامه مهدی فهیمی متخصص طب سنتی ادامه بحث مزاج‌شناسی را پی می‌گیرد و پریسا گلکاریان خانواده درمان گر و استاد دانشگاه هم به موضوع روابط زناشویی می‌پردازد.

حقوق سلامت و خبرخوان و میکروسکوپ نیز دیگر بخش‌های این برنامه سلامت محور خواهند بود.

مجله تصویری «یک فنجان سلامت» کاری از گروه اجتماعی شبکه دو است که با نگاهی نو به مقوله پزشکی می پردازد، این برنامه با شعار پیشگیری قبل از درمان روی آنتن می رود و تلاش می کند «خود مراقبتی» را به مردم آموزش دهد. این برنامه جمعه ها از ساعت 12:40 از شبکه دو روی آنتن می رود. 



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.