پخش دو برنامه جدید نمایشی از رادیو نمایش آغاز می‌شود

از شانزدهم اسفند ماه، پخش دو برنامه جدید صبحگاهی و عصرگاهی از رادیو نمایش آغاز می شود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمايشی راديو، در سری اول برنامه صبحگاهی رادیو نمایش با نام "گلخونه"  که نویسندگی آن را مجید حیدری بر عهده دارد، روزانه  به شیوه ای نمایشی، موضوعات اجتماعی روز مطرح خواهد شد که از شنبه شانزدهم اسفند ماه،  ساعت 7 تا 8 صبح به روی آنتن رادیو نمایش می رود.

فرشاد آذر نیا تهیه کننده و سردبیر"گلخونه " با بیان این مطلب افزود: مجری های این برنامه (صنم صالحی و محسن بهرامی) در نقش زن و شوهری هستند که یک برنامه ی رادیویی را اجرا می کنند.
وی تاکید کرد: به عبارتی در این برنامه یک سری نیازها و خواسته های انسانی مطرح می شود که دربرگیرنده ی آرزوها، خواسته ها و نیازهای خانوادگی و روزمره هستند.

آذرنیا ادامه داد : قرار است در آینده ای نزدیک، آیتم های نمایشی این برنامه شکل ثابتی به خود گیرد مثل آیتم آژانس مسافرتی  و در آیتمی دیگر که به موضوع پارکی فرضی  در شهری می پردازد که اتفاقاتی نمایشی در آن رخ می دهد. همچنین  هر روز در این برنامه سه ترانه پخش می شود که با موضوع آن همخوانی دارد.

وی گفت : آیتم "قهوه خانه" از دیگر بخش های این برنامه است که در آن اتفاقاتی نمایشی شکل می گیرد که شنیدنی است و در آیتمی دیگر، برخوردهای یک زن و شوهر به همراه فرزندشان روایت می شود.

این تهیه کننده خاطر نشان کرد: بازیگران سری اول این برنامه نورالدین جوادیان، مهدی نمینی مقدم، طوفان مهردادیان، اکبر مولایی، معصومه عزیز محمدی، سیما خوش چشم، نگین خواجه نصیر و نوشین حسن زاده هستند که  بهرام سروری نژاد کارگردانی بخش نمایشی ومحمدرضا قبادی فر افکتور و پیروز صدرایی صدابرداری آن را بر عهده دارند.

بر اساس این گزارش؛  "فصل زندگی " نیز برنامه عصرگاهی رادیو نمایش است که به نویسندگی و کارگردانی امیر زنده دلان  و تهیه کنندگی سردبیری علی نوبخت ، از شنبه ساعت 17 تا 18 از رادیو نمایش پخش می شود.

امیر زنده دلان درباره ی این برنامه گفت: "فصل زندگی" جنگ شاد عصرگاهی است که با موضوعات متنوع و با رویکرد مناسبتی روز به وقایع اجتماعی می پردازد. هدف از تولید این برنامه، ساختن لحظات مفرح و آموزنده برای مخاطب است و محتوای آن کاملا نمایشی به همراه ترانه است.

وی ادامه داد : در سری اول این برنامه ، احمد گنجی، مهرداد عشقیان، مهدی طهماسبی، مسعود زنوزی راد، سینا نیکوکار، رویا فلاحی، سعیده فرضی، نازنین مهیمنی، شمسی صادقی، شهین نجف زاده و محسن بهرامی به عنوان مجری بازیگر به ایفای نقش می پردازند. همچنین نرگس موسی پور افکتور و علی حاجی نوروزی صدابرداری سری اول این برنامه را بر عهده دارند.

گفتنی است؛ برنامه ی عصرگاهی رادیو نمایش، جایگزین برنامه ی پرانتز باز است  و پیش از این مدیر رادیو نمایش در پاسخ به اینکه آیا از فعالان برنامه ی "پرانتز باز" برای همکاری در برنامه‌های نمایشی دعوت به عمل می‌آید یا خیر، توضیح داد: بله ما از آنها دعوت کرده‌ایم و از آنها خواسته ایم  طرح تازه‌ای بیاورند که با مختصات مدنظر سیاست‌های جدید اداره کل هنرهای نمایشی رادیو مطابق باشد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.