جب بوش: اقدام کلینتون در استفاده از رایانامه شخصی در تضاد با قانون است

جب بوش از هیلاری کلینتون درباره استفاده وی از یک نشانی شخصی برای دریافت و ارسال رایانامه در زمان حضورش در وزارت امور خارجه انتقاد کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران "جب بوش" از هیلاری کلینتون درباره استفاده اش از یک نشانی شخصی برای دریافت و ارسال رایانامه در زمان حضورش در وزارت امور خارجه انتقاد کرد.
 
بوش اقدام کلینتون را گیج کننده و در تضاد با قانون ارزیابی کرد.
 
"جب بوش" جمهوریخواه  که خود را برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا آماده می‌کند – به ماجرای استفاده "هیلاری کلینتون" از یک سرور شخصی برای دریافت و ارسال رایانامه واکنش نشان داد و در مصاحبه با "رادیو آیووا" گفت: "در جهان خطرناکی زندگی می کنیم و تبعیت از اصول تضمین کننده امنیت بدان معناست که نباید یک "سرور خصوصی" داشته باشیم. اگر بخواهم با شما صادقانه صحبت کنم باید بگویم این ماجرا کمی گیج کننده است.
 
"بوش" – فرماندار اسبق ایالت "فلوریدا" و فرزند و برادر دو رئیس جمهور پیشین آمریکا – و بسیاری از جمهوریخواهان در روزهای اخیر بر دامنه انتقادهای خود از "هیلاری کلینتون" افزوده اند. "هیلاری کلینتون" یکی از جدی‌ترین گزینه‌های دموکرات‌ها برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 به شمار می‌رود و ماجرای استفاده او از یک نشانی خصوصی برای دریافت و ارسال رایانامه در سال‌های 2009 تا 2013، فعالیتهای آتی انتخاباتی وی را با چالشی مهم روبرو کرده است.
 
کلینتون نیز برای مقابله با جمهوریخواهان، 55 هزار صفحه از رایانامه‌هایش را در اختیار وزارت امور خارجه آمریکا قرار داده و از مقامات این نهاد سیاسی خواسته است آنها را منتشر کنند. اما وزارت امور خارجه آمریکا بر زمانبر بودن بررسی این رایانامه‌ها تأکید دارد. بنا بر اعلام "جان کری" – وزیر امور خارجه آمریکا – بررسی رایانامه‌های کلینتون ماه ها زمان می‌برد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: جب بوش ، کلینتون ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار