روی کین:

برای قضاوت در خصوص فن خال زود است/فن خال به 3 سال زمان نیاز دارد

بازیکن با سابقه و ایرلندی باشگاه منچستریونایتد بر این باور است که برای قضاوت در خصوص لویس فن خال قدری زود است، چرا که وی حداقل به 2 الی 3 سال زمان نیاز دارد.

برای قضاوت در خصوص فن خال زود است/فن خال به 3 سال زمان نیاز داردبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، شاگردان لویس فن خال هلندی در اولین فصل حضور این مربی، ناکامی در کسب جام قهرمانی اتحادیه را تجربه کردند و این تیم با واگذاری بازی به آرسنال از کسب جام حذفی پس از جام اتحادیه باز ماند و هم اکنون تنها امیدش این است که بتواند با وجود تیم‌های مدعی مانند آرسنال، لیورپول، تاتنهام و سواتهمپتون برای قرار گرفتن در بین 4 تیم برتر بجنگد. 

در این میان روی کین نظر دیگری دارد و بر این باور است که به لویس فن خال باید فرصت بیشتری داد و چند سال زمان می برد تا وی بتواند به کورس قهرمانی باز گردد. 
 
وی در این خصوص گفت: شما هم اکنون انتظار دارید که لویس فن خال مورد انتقادات زیادی قرار گیرد اما باید به او حداقل 2 الی 3 سال وقت دهید بسیاری از مردم واقعا نمی‌دانند که باشگاه بزرگی مانند منچستر یونایتد چطور کار می کند آنها باید به دیوید مویس زمان و فرصت بیشتری می‌دانند ولی این کار را نکردند آیا آنها می خواهند این کار را دوباره تکرار کنند فن خال دوباره کارش و جایگاهش را در باشگاه منچستر یونایتد می‌سازد و فقط باید به زمان و فرصت بیشتری داد. 
 
گفتنی است: در رقابت‌های لیگ پریمر انگلیس باشگاه منچستر یونایتد هم اکنون در جایگاه چهارم جدول قرار دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار