اعضای شورای سیاستگذاری و راهبری سینمای کودک و نوجوان معرفی شدند

دکتر «حجت الله ایوبی» معاون وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمای اعضای شورای سیاستگذاری و راهبردی سینمای کودک و نوجوان را منصوب کرد.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومی سازمان سینمایی، طی این حکم، مهدی ارگانی، مسعود کرامتی، حمید جبلی، دکتر جواد حاتمی، مهدی یزدانی، محسن چینی فروشان، علیرضا تابش، فرشته طائر پور و مرضیه برومند به عنوان اعضای شورای سیاستگذاری و راهبردی سینمای کودک و نوجوان منصوب شدند.

در متن حکم ایوبی خطاب به نامبردگان آمده است:

" حافظه سینمای ملی ایران، دستاوردهای ماندگار بسیاری را در خود رقم زده است كه بخش بزرگی از آن حاصل موفقیت های جریان "سینمای كودك و نوجوان" است.

همانگونه كه مطلع هستید "سینمای كودك و نوجوان ایران" در سال های اخیر جز معدودی تجربه پراكنده، چیزی بر كارنامه خود نیفزوده است و حتی در حفظ جایگاهی كه داشت نیز دچار مشكلات بنیادین شده است.

اكنون كه با تشكیل شورای سیاستگذاری و راهبری سینمای كودك قرار است در تقویت و احیای این سینمای موثر آینده ساز بكوشیم و نگرانی مشتركمان را از تاثیر رسانه های جهانی بر سلیقه فرهنگی و هنری كودكان كشورمان مرتفع سازیم، بدینوسیله جنابعالی را به عنوان " عضو شورای سیاستگذاری و راهبری سینمای كودك" منصوب می نمایم.

باشد كه با بهره مندی از تجربیات و توانایی های شما كه در تأسیس و رشد سینمای كودك و نوجوان سهم بسزایی داشته اید، در تحلیل دقیق مسائل و بهبود شرایط تولید، تبلیغ و نمایش فیلم های مناسب و جذاب برای این مخاطبان، موفق شویم و با سرعت و دقت مطلوبی راه خطیر پیش رو را طی کنیم.توفیق قرین راهتان باد. "

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار