عالی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

بسیج دبیرخانه فرهنگ جهادی در سراسر کشور است

مسئول روابط‌عمومی بسج سازندگی گفت:بسیج دبیرخانه فرهنگ جهادی در سراسر کشور است و این عمق‌بخشی به جایی رسیده که ما در حال صدور فرهنگ جهادی به سرتاسر جهان هستیم.

"فرشاد عالی" در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، فلسفه بسیج سازندگی را فلسفه‌ای فرهنگی عنوان کرد و اظهارداشت: این نهاد اقداماتی را به عنوان الگو در زمینه فرهنگی انجام می‌دهد تا عمق‌بخشی همه‌جانبه‌ای در حوزه‌ها به ویژه حوزه‌های فرهنگی داشته باشد.

مسئول روابط‌ عمومی بسج سازندگی اضافه کرد: بسیج در حوزه محرومیت‌زدایی، سازندگی، اردوهای جهادی، اردوهای هجرت و اقتصاد مقاومتی فعالیت‌هایی را آغاز کرده که هر یک شعبی از فرهنگ اسلامی را اشاعه می‌دهد.

وی تصریح کرد: وقتی جوانان بهترین اوقات زندگی خود را یعنی ساعات و روزهای نوروز خود را در بین محرومین حضور می‌گذرانند، این در حقیقت یک فرهنگ است که به تعالی و زنده نگه‌داشتن ارزش‌های دینی کمک خواهد کرد.

عالی افزود: بزرگان دین ما فلسفه اقتصاد مقاومتی را در زمینه علمی اجرا کردند و بازخورد بسیج سازندگی بخش بزرگی از کارهایی است که مقام معظم رهبری تأکید ویژه‌ای بر آن داشتند.

مسئول روابط‌عمومی بسیج سازندگی در پایان خاطرنشان کرد: بسیج دبیرخانه فرهنگ جهادی در سراسر کشور است و این عمق‌بخشی به جایی رسیده که ما در حال صدور فرهنگ جهادی به سرتاسر جهان هستیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار