نظری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مسئولان نباید با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی برخورد شعاری کنند

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران با بیان اینکه مسئولان نباید با سیاست‌ها و راهبردهای اقتصاد مقاومتی برخورد شعاری کنند، گفت: دولت باید با نقشه راه قرار دادن سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی، پیشرفت و عدالت را به مردم هدیه دهد.

رضا نظری در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه راه اصلی پیشرفت و اعتلای کشور در اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی است، اظهارداشت: مسئولان به جای تکرار چندین و چند باره واژه اقتصاد مقاومتی، برای اجرای آن برنامه‌ریزی کنند.

وی با اشاره به گزارش‌های مجلس شورای اسلامی مبنی بر عدم تطبیق بودجه 94 با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: این جای گله و پرسش از دولت و مجلس را دارد که چرا با سیاست‌ها و راهبردها برخورد شعاری می‌کنند و آنان را عملی نمی‌سازند؟

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران با تاکید بر اینکه دولت و مجلس باید به شکرانه این ملت که همیشه در لحظات سخت پشتیبان نظام بوده‌اند به رفع مشکلات اقتصادی و فرهنگی بپردازند، گفت: متاسفانه در زمینه اقتصادی برنامه منسجم و مدونی از دولت ندیده‌ایم. دولت باید با نقشه راه قرار دادن سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی، پیشرفت و عدالت را به مردم هدیه دهد؛ نه اینکه با چشم امید به چند کشور اروپائی و غربی، سیاست خارجی را اصل قرار داده و به روی توان داخلی چشم ببندد.

نظری اضافه کرد: مسئولان بدانند مردم با کسی عهد اخوت نبسته و تا زمانی که آنان پایبند ارزش‌ها و قانون اساسی و ولایت فقیه باشند از مشروعیت لازم برخور دارند. لذا از همه مسئولان می‌خواهیم با رویکرد جهادی به حل مشکلات مردم بپردازند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار