با حضور شهرام قائدی، هوشنگ حریرچیان و شهره سلطانی؛

مجموعه نوروزی "رفیق" بهار 94 روی آنتن می‌رود

"رفیق" عنوان مجموعه تلویزیونی به کارگردانی سیدمحمدرضا ممتاز و تهیه‌کنندگی حسن خرسندی است که نوروز 94 میزبان خانه‌های مردم به ویژه اصفهانی‌ها است.

سیدمحمدرضا ممتاز کارگردان سریال "رفیق" در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران، گفت: این سریال نوروزی به قلم آرش زارع داستان دو دوست قدیمی با دو قشر متفاوت طبقاتی را روایت می‌کند که با پیوستن و ارتباط این دو دوست با یکدیگر اتفاقاتی برایشان رقم می‌خورد.

وی بیان کرد: تصویربرداری این سریال نوروزی توس دوربین مجید محسنی در اصفهان و پل تاریخی خواجو به ثبت رسیده است.

ممتاز عنوان کرد: در سریال مناسبتی "رفیق" بازیگرانی چون شهره سلطانی، شهرام قائدی، خشایار راد، نعیمه نظام‌دوست، هوشنگ حریرچیان، سعید محقق، افشین سنگ‌چاپ، کاظم افرندنیا، بهزاد رحیم‌خانی، گیتی معینی، محمد امیری مهر و علی قیومی به نقش‌آفرینی می‌پردازند.

وی با اشاره به ساخت موسیقی و خواننده تیتراژ پایانی توسط احسان فدایی بیان کرد: این مجموعه با سه دوربین تصویربرداری شده و با توجه به اینکه قصد سریال در شهر اصفهان می‌گذرد، بحث بومی‌سازی صورت می‌گیرد.

وی در ادامه افزود: از طرفی تلفیق بازیگران اصفهان و تهران با حضور طنازانی چون شهرام قائدی و هوشنگ حریرچیان در حوزه طنز و کمدی از دیگر ویژگی‌های این مجموعه به شمار می‌رود.

این کارگردان در خصوص عوامل سازنده این پروژه نوروزی اظهار داشت: مجید محسنی مدیر تصویربرداری، حسین حجاری مدیر صدابرداری، حسن خرسندی تهیه‌کننده، محراب شاپورزاده طراح گریم، مهدی دهقان تدوین و صداگذاری، احسان فدایی ساخت موسیقی و خواننده تیتراژ و آرش زارع  در مقام طراح و نویسنده در این سریال همکاری دارند.

ممتاز خاطرنشان کرد: مجموعه مناسبتی "رفیق" از 5 فروردین 94 از شبکه استانی اصفهان روی آنتن می‌رود.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسن اسماعیلی
۰۵:۳۰ ۲۵ فروردين ۱۳۹۷
بنده قسمت اول در نقش مشاور املاک بودم که متاسفانه در برنامه اپارات من نیستم حذف شدم چرا ؟ لااقل واسه خودم بفرستید
Iran (Islamic Republic of)
حسن اسماعیلی
۰۵:۳۰ ۲۵ فروردين ۱۳۹۷
بنده قسمت اول در نقش مشاور املاک بودم که متاسفانه در برنامه اپارات من نیستم حذف شدم چرا ؟ لااقل واسه خودم بفرستید
آخرین اخبار