رئیس اداره زیباسازی شهرداری منطقه 9 با اشاره به عملکرد یکساله این اداره گفت: نماسازی با تکنیک باتیس در بزگراه فتح و زرند به متراژ تقریبی 12 هزار متر مربع در سال 93 صورت گرفت.

به گزارشخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران غلامرضا قنبری رئیس اداره زیباسازی منطقه 9 با اشاره به عملکرد یکساله این اداره گفت: در سال 93 بطور تقریبی 12 هزار متر مربع نماسازی با تکنیک باتیس اجرای سیمکاری در بزرگراه فتح و زرند و اجرای نقاشی دیواری در مدارس نیز صورت گرفت. 

وی افزود: پل عابر پیاده خیابان یادگار امام تقاطع خیابان دستغیب نیز مکانیزه شد و همچنین جمع‌آوری پلی کربنات پل‌های عابر پیاده معمولی، سازه‌های 1= 3 و قاصدک‌های نوری طبق دستورالعمل سازمان زیباسازی نیز از جمله عملکرد یکساله این اداره بود. 
نگهداری سیستم روشنایی برج آزادی و پروژکتورهای پل‌های عابر و روشنایی راه اندازی و نگهداری 6 دستگاه پل مکانیزه در سطح منطقه از جمله عملکرد یکساله این اداره در سال 93 بود.

قنبری در پایان به آذین‌بندی در مراسم‌های ملی و مذهبی اشاره کرد و گفت: برگزاری مراسم ارتحال امام و 22 بهمن و آذین‌بندی در مراسم‌های ملی و مذهبی و همچنین شستشو و رنگ آمیزی المان‌های شهری و جداول سطح منطقه در سال 93 صورت گرفت. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار