حضور جامعه پزشکی در دوران جنگ حیاتی بود

عضو شورایعالی نظام پزشکی با اشاره به اینکه حضور جامعه پزشکی در دوران دفاع مقدس یکی از افتخارات کشور است ؛گفت:نقش گروههای پزشکی در دوران جنگ تحمیلی بسیار حیاتی و ماندگار بود.

دکتر فرجود شکوهی عضو شورایعالی نظام پزشکی در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه همکاران ما دوش به دوش دیگر برادران در دوران جنگ تحمیلی خدمات بی بدیلی ارایه کردند؛اظهار داشت : در دوران هشت سال دفاع مقدس جامعه پزشکی شهدای زیادی را تقدیم انقلاب شکوهمند اسلامی نمود ومتخصصین  فیزیوتراپیست ما نقشی ماندگار در درمان عوارض بعد از جراحی ها ؛ توانبخشی مجروحین ؛ بازتوانی و آماده سازی عزیزان رزمنده داشتند .

وی افزود : امروزه نیز ارائه خدمات با کیفیت فیزیوتراپی به جانبازان و معلولان عزیز همچنان ادامه دارد .

وی ادامه داد : در سالهای پایانی دفاع مقدس  بصورت نیروی داوطلب بسیج در مناطق جنگی  حضور داشتم و چه افتخاری بالاتر از اینکه نام شخصی با افتخار در این راه مقدس ثبت شده باشد.
شکوهی همچنین به اهم برنامه های انجمن فیزیوتراپی اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: انجمن فیزیوتراپی ایران در اردیبهشت ماه امسال کنگره بزرگ فیزیوتراپی کشور را برگزار می کند که مناسبت آن پنجاهمین سال فیزیوتراپی در ایران است که متخصصین زیادی از گروههای مختلف پزشکی در آن شرکت خواهند کرد .

وی یادآور شد: یکی از مهمترین اهداف ما در سال جدید اجرایی شدن پذیرش دکترای حرفه ای فیزیوتراپی DPT)) از مقطع کارشناسی است که امیدواریم این اتفاق رخ داده  و مصوبه وزیربهداشت امسال اجرایی شود .



انتهای پیام/








اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار